timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.10.02. 21:47:26 (1298
Felhasználói profil
13.58 @ 164
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ezek pedig ennyik és már többet is mértün.Súlyban nincs különbség a facliftes között és az enyém is a legextrásabb 2lufi,klíma,sokhangszóró,elektromos sibeda.......1100kg mérlegen..... 
Re: (1296)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.10.02. 19:46:29 (1296
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Honda Civic VTI (Etelka)     9.40 @ 130    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.40 @ 130
1/4 ET:   14.34 @ 161
0-100 km/h:   6.09
80-120 km/h:   3.78
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor viszont a nem face liftes és a faceliftes között is elég sok a difi súlyban vagy itt van megadva rosszul! az enyém 1190 nélkülem klímával! 
Re: (1292)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!