timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.05.10. 17:07:21 (232
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A kompresszor oldalon a házba integrált bypass van, ezt javítanám így utólag Tehát különálló nincs, így a helyes. 
Re: (231)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.05.10. 11:19:08 (231
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Volvo S70 T5 (gubo77)    10.66 @ 119    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.66 @ 119
1/4 ET:   15.97 @ 150
0-100 km/h:   8.45
80-120 km/h:   4.97
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Bocsi Jobban is megnézhettem volna, milyen autód van.

Szóval van egy vákuumkör, rajta egy elektromos szelep, innen az aktuátorig egy cső. Ennek nincs más leágazása. Ez szokásos módon egy rúdon keresztül húzogatja a WG-t. A kompresszor oldalon semmi - se bypass, se blow-off -, csak a rendszer végén egy elektronikus fojtószelep. Eleinte arra gondoltunk, hogy váltáskor nagyon nyitvamarad és beengedi az összes termelődő túlnyomást a motorba, ahol persze benzin híján csak átmegy a hengereken. De ez marhaság, nem? (Ha teljesen lezárna, persze még rosszabb lenne a helyzet.)
Feltűnt az is, hogy nagyobb fordulatról (de kis gázpedál állásról) padlózva szépen és gyorsan kezd el húzni, de ha a teljesen felengedett gázpedált nyomom tövig, akkor a fenti, mért görbe szerint, időben elnyújtva indul meg. 
Re: (230)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!