timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.04. 20:33:18 (986
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Örülök hogy nem csak engem érdekel ez a téma.
Gondoloma  simson.hu-t nem kell ecsetelnem, régebben amikor belekezdtem ebbe az egészbe, akkor még a régebbi szakik írkáltak a fórumon, tök érdekes volt a 70-80-as évek versenyeiről olvasgatni, olyan emberektől akik tényleg kint voltak a kupás versenyeken és valójában ők is versenyeztek.
Ha gondolod nézd meg a képtáramat.
kep.tar.hu/dani1121
itt láthatod a hengert belülről a rezót ami van hozzá, a motort is festés után, viszont agyári ütött vert kipufogó belerondít az összképbe Mosolyog
Azóta fent vana rezó, és szó mi szó, alul is egész jó 2500-tól már lehet használni.
Most készülökfaragni a vezérlésen még picit. talán az a 13,6 ló nekem is kijön belőle.
Gyári tirisztoros gyújtás lesz 12000-ig bírnia kell. A megszakítóst meg polcra rakom, elmegy nyugdíjba Széles vigyor Eddig 10800-at tudtam kicsikarni tőle, tehát a lóerőcsúcsot el sem érte a motor mert lekorlátozta a gyújtás. Babetta cdijével próbálkoztam de nem vált be nekem.
Péntekre talán megjön a CDI aztán nekilátok a faragásnak még tél előtt, tesztelgetek is, lesz talán videó is. Nyugodtan akarom letenni a motort télre, hogy tavassazl már csak apróságok maradnak verseny előtti utolsó hetekre.
Amúgy seráfütty hogy nincs autód, nekem is csak most lett idén július 1-én, pél évig güriztem mire összerakosgattam a pénzt, azért is fáj a szívem hogy gti swiftre nem építem ezt át, maradjon ez meg utcainak, aztán ha összejön akkor kinézek a "sógorokhoz" 400-500euróért valami szakadtabb példányt veszek. Most németeknél van egy 400euróért, csak hát messze van...és csak 142ezer km.

Amúgy motorra visszatérve:
s51 1984
70/4 felömlő
p20 karburátor 80-as fuvival de szerintem kéri a nagyobbat.
MZA-s német 5 sebességes váltó 24/32-es végáttétellel.
ugye jön a cdi gyújtás
70-es főtengely bele
Ha gondolod és van kedved msn-en folytathatjuk az eszmecserét Mosolyog
vagy ha csak kérdésed van akkor is.
dani1121@freemail.hu ez a mailem is meg az msn-em is. 
Re: (984)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.04. 20:20:15 (984
Komolyan tátott szájjal olvastam Széles vigyor

Nem régen adtam el egy 70es hengert. 13,6 lovat tudott 9250-en. Most nekem is új projekt van indulóban. Egy 60-as hengert szeretnék csináltatni. Egyelőre csak körvonalazódnak a dolgok, de olyan 14-15 ló körüli szerkezetet szeretnék. Sok szerencsét kívánok a masinához és ha gondolod írkálhatsz róla ide offba, szívesen olvasom Mosolyog
Egyébként én is a 22-et taposom, csak nincs autóm Széles vigyor  
Re: (982)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!