timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Off topic



 

összesen 50 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.12.03. 11:15:14 (1436
Felhasználói profil
11.64 @ 221
hát  akkor mennyiért nem sajnos? Mosolyog  
Re: hori (1435)
válasz erre 2011.01.11. 08:34:34 (1262
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2011.01.07. 18:55:36 (1260
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2010.12.21. 19:16:03 (1259
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre előzmények 2010.12.19. 13:03:54 (1253
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Re: radics1 (1252)
válasz erre előzmények 2010.12.19. 11:20:04 (1251
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Re: ave (1250)
válasz erre előzmények 2010.12.07. 08:07:25 (1243
Felhasználói profil
11.64 @ 221
A homokfúvás után esztergán felsimítom a gyűrűfészket vízpapírral.
Ezek után beillesztem az új gyűrűt. A gyűrűhézag határoz, de nálad teljesen gyári volt. Se sérülés, se ovalitás, se zárvány, nem volt a fészek tömítő sávjában. Bevezetőjében igen, de az nem határoz, mert nem ott fut.
Nem tudom mit nézhettem be, de nyilván így lehet, ha most pedig tünet mentes.
Gyula turbó ad garanciát ilyesmi összeállításra?
 
Re: Robi-ka (1237)
válasz erre előzmények 2010.12.06. 21:12:37 (1235
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ránézésre, a középrész cserés.
hmm.
El kell fogadjam, ha most meg jó. Szerettem volna érteni, hogy pontosan miért, mi volt a konkrét ok.
Sajnálom. Komor  
Re: Robi-ka (1212)
válasz erre 2010.12.06. 09:14:28 (1209
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Azt mondja  180km/h-t karcintott evvel a fanyelű lélekvesztővel.
Hö? Cartman
Click to see full size!Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2010.12.06. 09:07:15 (1208
Felhasználói profil
11.64 @ 221
jaja, és a   házi barkács jethajtóműves szánkó? Széles vigyor

Mi volt a baja végül, mert még ott tartok, hogy csak füstölt. Szomorú
Re: Robi-ka (1207)
válasz erre 2010.12.05. 20:00:14 (1206
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2010.10.07. 19:51:18 (1022
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Annyira tetszik, hogy nektek is hallanotok kell.
http://www.youtube.com/watch?v=vKb572Yo2aM&NR=1&feature=fvwp 
válasz erre 2010.05.22. 10:18:23 (761
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Szakosztályunk tagjai a "kis" kategóriát nyerték a soltvadkertiek a Bács throphyn.
http://www.youtube.com/watch?v=wu5tZREDAvw&feature=player_embedded#! 
válasz erre 2010.04.27. 08:32:14 (730
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2010.03.19. 10:14:07 (704
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2010.03.18. 08:42:11 (703
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Milyen jól meg van csinálva, az ifa a legjobb:
http://www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0&feature=player_embedded 
válasz erre 2010.02.23. 09:35:12 (688
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Lacházán van erotikus műsor is? Nem is tudtam... Széles vigyor
Click to see full size! 
válasz erre 2010.02.14. 11:40:04 (678
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2010.02.08. 13:13:06 (671
Felhasználói profil
11.64 @ 221
a poweren Ákos bedobta Sport Gézát.
Még eddig nem láttam,  de letaglózott 9 részben:
http://www.youtube.com/watch?v=NcNlsnVT-Cc&feature=related
 
Re: Turboá (670)
válasz erre előzmények 2010.02.08. 13:10:08 (670
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nekem tetszik.
Bocs ha félre érthető voltam.
Mosolyog  
Re: Bandi (669)
válasz erre 2010.02.07. 15:51:01 (668
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2010.02.03. 11:29:35 (661
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Most kaptam egy kedves ismerősömtől az eredeti címmel ezt a filmet, amit gyermek koromban láttam, és kerestem már régóta.
Adták ezt az m1-en is szinkronnal, "Nő a volánnál" címmel.
Tök jó , hogy meglett , örülök, és ezért megosztom veletek is, habár jó lehet, csak én vesztettem szem elől.
Részlet:
http://www.youtube.com/watch?v=oXYnoczyow0 
válasz erre előzmények 2010.01.28. 10:17:03 (650
Felhasználói profil
11.64 @ 221
E30, szeretem. Széles vigyor  
Re: NISSAN (639)
válasz erre 2010.01.09. 11:28:05 (630
Felhasználói profil
11.64 @ 221
paraszt:
Click to see full size!
Click to see full size! 
válasz erre 2010.01.05. 14:34:48 (596
Felhasználói profil
11.64 @ 221
vissza a mederbe:
pont a húgyos jóska" megy a humorcsatornán:
http://www.mellesleg.fm/ 
válasz erre előzmények 2010.01.05. 14:32:49 (595
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen,örülök ha így látod.
Egy kisebb összefogás eredménye,mely személyes tapasztalatok alapján íródott,spontán, "társadalmi, munkában.
De az is igaz, hogy azért is hoztuk létre a GYIK-ot, hogy ne zaklassanak ugyan azokkal a kérdésekkel napi rendszerességgel bennünket.

Ollah
30 850 95 61
 
Re: NISSAN (594)
válasz erre 2010.01.05. 11:09:32 (588
Felhasználói profil
11.64 @ 221
"hidegben kotyorászó"- hideg indítási- bemelegedési fázis-ban billegő, ebből a billegésből később egyre nagyobb kopás, végül melegen is kotyogás.

Ez elfúrásból" is adódhat, de olyan is elő fordult már, hogy rendel a paraszt egy gyári használt alap furathoz, és csak 2-3 századdal kisebbet küld, amihez már hónolni kellene pl álltalában még 5századot.Ez elmarad, melegen meghúzza a támasztó felületet, sok esetben nem is a szoknyát, hanem a gyűrűk feletti fejmagasság szakaszát, mert alul kúpolt a dugattyú, és-vagy egyszerűen szűk maradt a furat. De nem szorul meg csak kihordódik egy sávban a dugattyú anyaga, majd viszonylag rövid idő elteltével elkezd fokozatosan kotyorogni.
Szinte minden reggel , első indításkor egyre jobban lehet hallani. Na ezek nem érik meg a 2000km-et sem.
Szerintem egy jó dugattyút úgy lehet csinálni, mind házilag, mind manufakturálisan (kis-közepes  külföldi cégekre gondolok), hogy a szoknyát nem illesztjük 3-4századnál nagyobbra, de jóval jobban kúposítunk a nagyobb hőterhelés miatt. A szoknya nem tágul akkorát, mint a koponya.
Nagyon sok " túlillesztésel találkozunk külföldi fórumokon is, nem egyedi az eseted.
úgyhogy csak  fenntartással.....

esetleg egy rovat ilyesmikről a powerről több szakmai mellett speer bácsi írása a dugattyúkról :

http://www.bmwpower.hu/forum/viewforum.php?f=11
 
válasz erre 2010.01.05. 10:48:34 (587
Felhasználói profil
11.64 @ 221
hi!

első ránézésre ez 735i e23 légmennyiség mérő bosch cikkszám.
Régebben csináltam olyat viszonylag rendszeresen, hogy egy nagyobb házba átpakoltam a kisebb potméterét komplett. A bosch-nál passzolnak a különböző házméretek ellenére is a jeladó lapok rögzítési pontjainak a távolsága.

dugattyú.
Hát nem lesz közkedvelt amit most mondok.
De ez az igaz.
Nem használunk kovácsolt dugattyúkat. Egyszerűen a gyárit alakítjuk át.
Legalább is eddig így volt. Volt egy időszak amikor azt gondoltuk, hogy nincs tovább szükséges egy ilyen szett, mert rendszeres problémáink voltak a gyáriakkal.
Később rájöttünk, hogy hibát követtünk el. Ezután már nem fordult elő vele semmi gond.
A laza illesztést követelő kovi szetteknél előfordulnak a hidegben kotyorászó jelenségek, amik később komoly kopásokhoz is vezethetnek. Itt nagyon fontos kiemelni, az illesztés fontosságát ,és a bemelegítés szakszerűségét. De ennek ellenére is előfordulnak visszaköszönő esetek. Azon kívül jártunk már úgy is ,hogy egy jó nevű szett átmérésekor pontatlanságot fedeztünk fel, súly, méret.

5-600le-ig egy 3000ccm-es 6 hengeres motorba szerintem nem szent írás egy kovi szett.

Mostanában építettünk be Je-t, és rendelés alatt van CP- de saját autókba gyária szívó dugattyúk vannak.
itt egy fotó Lezsi 560le-s kocsijából , revízióra kivett dugattyúkról kb 5-8 e km után:





Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2010.01.04. 15:25:03 (583
Felhasználói profil
11.64 @ 221
bmwracing@t-online.hu 
Re: Ollah (582)
válasz erre előzmények 2009.12.23. 18:05:17 (577
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Re: Turboá (576)
válasz erre 2009.12.23. 17:51:32 (576
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2009.12.04. 14:52:14 (524
Felhasználói profil
11.64 @ 221
ez meg egy kis hazai több részben:
http://www.indavideo.hu/video/Piszman_Bela_Eletmuvesz_1resz 
válasz erre 2009.12.04. 14:46:13 (523
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre előzmények 2009.11.27. 11:20:02 (502
Felhasználói profil
11.64 @ 221
A tiéd azért jobb,mert az én fotóm nem saját. Mosolyog

műfüvön szereltek? atomzsír a parketta". 
Re: slowlow (501)
válasz erre 2009.11.26. 14:14:55 (499
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Click to see full size! 
válasz erre 2009.11.13. 16:25:25 (434
Felhasználói profil
11.64 @ 221
16?
 
válasz erre előzmények 2009.11.05. 16:09:26 (403
Felhasználói profil
11.64 @ 221
jó. Mosolyog  
Re: ave (398)
válasz erre előzmények 2009.10.24. 19:51:15 (368
Felhasználói profil
11.64 @ 221
igen, kár.

ozoli, ez borzalmas.

de akad még borzalmasabb remekműgyűjtemény, íme:
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=16636 
Re: Rusher_Tompi (360)
válasz erre 2009.10.24. 14:28:38 (358
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2009.10.20. 19:05:32 (320
Felhasználói profil
11.64 @ 221
válasz erre 2009.10.10. 13:48:30 (180
Felhasználói profil
11.64 @ 221
minőségi szerelés olasz modellekhez:
alfában kimondottan otthon van
Click to see full size! 
válasz erre 2009.10.10. 13:31:11 (179
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Click to see full size! 
válasz erre 2009.10.10. 13:26:56 (178
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Click to see full size!Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2009.10.10. 13:17:45 (177
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Click to see full size! 
Re: turbo 530ti (170)
válasz erre 2009.10.09. 19:01:28 (164
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Click to see full size!Click to see full size! Széles vigyor  
válasz erre 2009.10.08. 18:47:14 (162
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Click to see full size! 

összesen 50 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!