timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.21. 10:04:33 (1176
Felhasználói profil
13.76 @ 169
"Az F1 a szarnyak miatt ugye ha nem nyomja a gazt, mar ugy lassul, mint az allat. "

Meg ugye a motorfék sem kutyafüle.
Földi Tomi mesélte, hogy amikor az MP16 gázpedáljáról levette a lábát az olyan volt mint egy satufék. 
Re: (1171)
válasz erre 2007.02.21. 08:59:12 (1173
Felhasználói profil
16.36 @ 135
Egyszer a Rossi azt nyilatkozta a tévében(EUROSPORT) hogy elméletileg egy moto gp gyorsulhatna jobban is mint 2,5 mp 0-100-ra,de nincs az az ember akit ne tépne le az erő a gépről...megint más egy drag bike ahol más az üléspozició és az ülés is másképp van kiképezve.
A másik dolog,szerintem nem kell egy forma1-nek 2,7 sec a százig.
és mi az a 275 Nm? Ez valós? Tudom hogy ezeket a kocsikat nem nyomatékra épitik,de ez azért mégis csak túlzás nem? 
Re: (1171)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.21. 00:51:17 (1171
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt a botranyos osszehasonlitot valami F1 Racing nevu "szaklapban" olvastam.

Na most elvileg ez egy F1 ujsag.  Megis a MotoGP-t hozzak ki jobbnak, holott az kizart.

Kiszamoljak, hogy sokkal jobb a loero/tomeg aranya a motornak.   Az autot soforrel, a motort persze motoros nelkul szamolja.  BRAVO!!
65 kg-s motorossal (motoros+ruha+buko+kesztyu, csizma szerintem meg tobb is)  szamolva mindjart megfordul az arany. 1126 Le/tonna vs. az F1 1250 Le/tonna.
Raadasul ugye a motornal az van irva, hogy 148 kg felett! Megis mennyivel?

Arrol nem beszelve, hogy milyen "osszehasonlito" tablazat az, amiben nem osszemerheto adatok vannak??
Persze okos ember tud osszeadni.  ha 323-97 4mp, es 97-0 1.1mp, akkor 323-0: 5.1 mp.
Vagyis szerintuk egy ilyen moci ugyanugy fekez 300-rol, mint egy F1.   (323-0: 5.0mp)
Az F1 a szarnyak miatt ugye ha nem nyomja a gazt, mar ugy lassul, mint az allat. (1 g-rol horogtek valahol?)  Arrol nem beszelve, hogy mennyivel nagyobb gumifelulet (es arra eso nyomas) segiti.
De a legjobb meg most jon!
Motor: 161-0: 1.7 + 1.1 = 2.8mp
F1: 161-0: 1.7mp
Erdekes, mi?
97-0 mindketto eseten 1.1mp.

Vagyis 161 es 97 kozott a motor lassulasa 1.7 mp-vel rosszabb az F1-nel!   Ilyen kicsi szakaszon!!    Es van pofajuk azt irni, hogy 323-rol meg tokegyforman megallnak.


A gyorsulasra is kicsit furcsallom ezeket a remek szamokat a motornal (0-160 3.7mp!)
Ez 1.25g fix gyorsulas.
Ez nem lehetetlen teljesitmenye miatt, de meg a fullra lehuzott futomuvel gyorsulasra hasznalt streetbikeok sem kepesek erre. (amiket mertem azok alapjan)
Arrol nem beszelve, hogy a korozesre optimalizalt motor mikor tudna mar olyat indulni, mint egy gyorsulasra epitett.
De a gyorsulast hagyhatjuk is.

Egyebkent nem ez az egyetlen ami bokte a csoromet ebben a magazinban.   Szerencsere nem fizettem erte!

 
Re: (1170)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!