timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.02.22. 14:16:35 (1219
Felhasználói profil
12.88 @ 175
"There was a Mustang that used to run stock class around here. He ran in a class that required him to have a 260. He won a lot. They P&G'd the car to check cubic inches and he always checked legal. One day, after he won, the P&G'd a different cylinder than number 1 and it checked 289. Seems he sleeved the number one cylinder to 260 specs and left the others 289. Worked for quite a while.
Larry T"

Erdekes, mi is ez a P&G?     Kobcenti meres!

Aszonnyja, hogy:
"
*This test will use only air displacement of the cylinder to measure cubic inches; absolutely no fluid is used in this test."
Szoval gyertyanyilason at levego tudjak megmerni a ccm-et.   Semmi folyadek.

Ennek talan erdemes utanajarni.
Amcsifanok, ki mit tud errol? 
Re: (1216)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ESI
válasz erre 2007.02.22. 13:30:27 (1216
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ezt az index fórumon találtam:

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=162615

Nagyon komoly sztorik... 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!