timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.12.02. 15:35:10 (16497
k29 sohasem volt benzinmotoron. Egy dizelnek a legnyelese, kipufogo gaz mennyisege, kozel nem hasonlo mint egy benzines. A foton levo k29nek legalabb 17es turbina oldala van, az neked nevetsegesen hatalmas. de tudod mit! sikeruljon, es irj uj fizika konyvet.

ja es mi a vegzettsegem? miert erdekes? 8 altalanos, 2 elso, 6 masodik 
Re: (16496)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.12.02. 15:25:49 (16496
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Mivel fingod nincs a készülő motor mechanikai komponenseiről ( tengelyek, szívó és kipucsonk, légnyelés, célzott motorfordulat ) ezért arról sincs v.színű fingod sem, hogy mikor pörög fel a turbó, főleg úgy hogy annak paramétereit sem ismered. Tehát nekem ebből az jön le, hogy megint egy kis Nostredamussal van dolgom, aki majd itt a fórum olvasóinak brillirozva előre jelez dolgokat. Vagy ami valószínübb hogy a levegőbe beszélsz, és abból a maroknyi kis tudásból ami rádragadt ( inkább tapasztalati jelleggel ) osztod az észt. Hol tanítanak ennyi, a motorsportban nélkülözhetetlen lexikális tudást? Mi is pontosan a végzedséget?  
Re: (16481)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!