timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.02.23. 23:47:41 (19200
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Időközben bevillant hogy a Motecra átálláskor igencsak visszahúztam a gyujtásértékeket,látva hogy milyen csúnyán megsínylette 1-2 gyertyám a tavalyi évet.Összességében az autó "stabilan" tudja amit tavaly véletlenszerűen,éshát megítélés kérdése hogy ez fejlődés-e vagy sem.Mindenesetre asszem a gyári motorbelsőt figyelembevéve nem állok túl messze a motor teljesítőképességének végső határától.Most alakalmam volt boost controlt is progizni,minden futamban más-más értékekkel próbálkoztam,a vége persze az lett hogy koppig betekertük a WG-et .Át kell konfigurálni azt is,mert igy gagyi.Végre szépen,tisztán leforog 7.5-7.7k -ig,akár 2.3as nyomáson is,én már ennek is nagyon örülök!!!

Szóval ha kifogy a hyper 95ös hajtoműanyag a gépből,megint adok egy esélyt az E85,némi plussz gyújtás és akkor talán picit még ki lehet hozni belőle.

Kohári Zoli mégegyszer bocs az incidensért,nem tudtam hogy nem szabad arra menni
És köszi,jó volt az egész.A fejlesztések is jók lettek az időmérőn,bár itt-ott akad 1-2 hibás mérés.Mondjuk egy kijelző jó lett volna

Fasza kis teszt volt,sajnálom hogy sokan nem tudtak eljönni,jó lett volna látni néhány brutális turbós BMW-t meg az ultraüber leendő 9es mitsu első szárnypróbálgatásait. 
Re: (19176)
válasz erre 2008.02.23. 20:47:28 (19188
Felhasználói profil
11.89 @ 194
Koszonom az elismerest nagyon jol ereztem magam mindenki nagyon normalis volt kicsit csaladias hangulat uralkodott hihetetlen erzes masfel ev tomeny sz@pas utan nemi eredmenyt felmutatni asszem  nem fogok hamar elaludni 
Re: (19176)
válasz erre 2008.02.23. 19:56:41 (19184
Felhasználói profil
11.80 @ 189
köszönöm és mindenkinek Gratula!! Tényleg sok Audi volt délelött még trafócserén dolgoztunk, és összerakásnál nem találtuk a gyertyapipát (elkeveredett valahova), Gigi barátomnál volt tartalék neki is S4-e van (ezúton is köszi), azt raktuk bele. A poén az, hogy az első futam után gurulok vissza az időeredményért, és nyújtják a kezembe, hogy "EZ" a rajtnál esett ki a motortérből, mondtam is hogy ezt Dunaújvároból jött végig velem, és kb. fél órát kerestük, de hiába. Végülis meglett 
Re: (19176)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.02.23. 19:31:26 (19176
Felhasználói profil
9.46 @ 248
Szép! Kicsit Auditalis volt a dolog tényleg (már nem is tudom ki mondta), de látszik, hogy kemények vagyunk mint a vídia Gratulálok még Menyusnak a 11.8-hoz ami a végére sikerült. Ha jól tudom, sajnos a többi Audis kolega nem javított. Bár Nánássy Peti már 210-es célvonalit tud, még mindig csak 11.3. Sajnálom, mindenesetre szépen ment az autó.

Az RS-re a tippem bejött, 12.1-12.0-11.9. 190-es célvonalival, 205-ös téli gumival, 1.70-es 60 lábbal abszolút utcai felállásban. Teljesen elégedett vagyok, jó kis nap volt.

Csak a forgást mellőzhettem volna, félre váltottam a kettes, megreccsentettem ahogy kell. Szóval szétszedős a váltóm, mert ragad az 1-2  
Re: (19173)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!