timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 DrT
válasz erre 2008.03.24. 18:58:59 (20191
Sztem fordított a helyzet. A Sanya autója gyors, akár ért hozzá valaki, akár nem, a polák meg gyenge, és a sok lelkes analfabéta el van tőle ájulva. A tulaj úrral készített riport anno önmaga paródiája volt. Ez olyan vicc volt annak idején, amin nem mindenki tudott őszintén nevetni.

De ahol egy Gáspár László tuning guru lehet, ott egy Gyetvai úr is lehet tuning pápa   Kacsint  
Re: (20179)
válasz erre 2008.03.24. 18:02:43 (20180
es a kozonseg szandekos felrevezetese a megoldas? nem veszed eszre hogy nem csak magatokat jarajatok le hanem az egesz sportot? en fel eve megkerdeztem hogy hogy tudod ehez adni a neved, de akkor sem esett le neked...

de latom nem erted... polgar jeno is sztar volt, de nem azert mert olyan jo, hanem mert olyan szanalmas.... 
Re: (20179)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.03.24. 17:54:25 (20179
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ez az a koncepció, amiről írtam. Sanyi hiába megy át 300-al célon, a hozzá nem értőknek csak egy gyors civic. 
Re: (20176)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!