timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.03.19. 15:08:47 (2042
Felhasználói profil
13.20 @ 166
A motor az ember legjobb barátja, nemigaz?
Nekem az nem érthető hogy miért pont azt a kispolszkit ragozzák már a végtelenségig?
Miért nem sikerül észrevenni hogy a kispók egyszerűen NEM alkalmas erre a feladatra?
Valami normális tengelytáv csak kéne már ilyen teljesítményhez. Tökmind1 hogy a kispók eleve hátsókerekes volt.
Szabályrendszer miatt nem lehetett ez a döntés, mert ez így úgyis mindenütt speciál. Az átépítés felhajtása már így is akkora hogy az is tökmind1 lett volna...

Pénz ide vagy oda, ez egy hatalmas energiakidobás, munkaerőre értendően.
Addig megy ez a móka a G1 részéről, míg meg nem lesz az első igazi "show" aka ezüstnyíl a F1-ben még anno. majd amikor a nézőket fogja forgácsolni az már nem lesz vicces...
Bár lehet elég biztonságos a Hungaroring, akkor meg az a bátor ámbár nem túl okos balek lesz a szenvedő alany, aki minden évben előkerül a G1 szponzorálásában. 
Re: (2020)
válasz erre 2007.03.19. 12:29:24 (2024
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Ez milyen motor ?

Egyébként nem nagyon van kedvem bármit is hozzáfűzni a látványhoz, max annyit, hogy röhely, hogy ezt szponzorálja a G1. 
Re: (2020)
válasz erre 2007.03.19. 11:47:17 (2022
Na igen, ez nagyon jóóóóóóóóóóóóóóó, wehehehehhehehehehehhehehehehehe, tuti 500ló  
Re: (2020)
válasz erre 2007.03.19. 11:44:23 (2021
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Félelmetes, hogy egyes emberek milyen bátrak. 
Re: (2020)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre 2007.03.19. 11:25:37 (2020
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Vohooho, ime az 500 loero az utasulesen!

Na Yas, te meg a dizel hatulmotorossal se nagyon szerettel volna menni parban, ehhez mit szolsz?!

Ez a turbo- es kipufatmero mindenkeppen joval tobb, mint 500 loerore utal.  
Click to see full size!   



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!