timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.04.05. 22:56:30 (21109
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Akkor olyan lenne mint az ikarus? Az nagyon sok helyet foglalna el szerintem.
inkább még gyüjtök a bevált megoldásra én. 
Re: (21104)
válasz erre 2008.04.05. 22:44:09 (21105
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Fákk, rosszul írtam.
Jóó hosszú áttétel kéne mindenből, meg hosszú difi! Kacsint  
Re: (21104)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.05. 22:41:57 (21104
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mondjuk amit most írok, arra már nem lesz idő megvalósítani, de ha én Hondás lennék, azt tenném, hogy:
-átpakolnék egy gyári váltót könnyebb áttételekre (sokkal rövidebbekre)
-difit is a lehető legrövidebbre
-aztán copy Mercedes Unimog! Széles vigyor Az agyban technikailag elég könnyen el lehetne bánni a gigantikus nyomatékokkal. Megint egy jóidőre hajtáslánc problémák nélkül lennétek! Kacsint Ezt így senki sem csinálja, viszont elkerülhető lenne a sok speciális hajtáslánci alkatrész beszerzése. Egyedül egy durvinyek agyat kéne tervezni, oldalanként 4 fogaskerék+ egy fogaskoszorú! Kacsint

Bocs Ave, tech topic, tudom! Kacsint  
Re: (21103)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!