timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.04.05. 23:43:25 (21122
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Igen az csak 4 sebességes mésfélszer olyan széles mint a gyári.
Ha kint a ragacsos pályán jó ez a váltó akkor itt is szerintem jónak kell lennie. 
Re: (21114)
válasz erre 2008.04.05. 23:30:17 (21118
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Ja, és ilyet itt Magyarországon szerintem az általad megírt ár feléért készítenek Neked, tetszöleges áttételekkel.
Nagy nyomaték átvitelére alkalmas és gyorsabb váltást enged, cserébe hangos és durva. 
Re: (21114)
válasz erre 2008.04.05. 23:28:33 (21116
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ez csak leveszi az oldalirányú erőket a csapágyazásról.
Olykor ezekben még a fogaskerekek is kevesebbet bírnak, mert a ferdefogazású fogai hosszabbak, így elméletben akár többet is bírhatnak! 
Re: (21114)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.05. 23:25:40 (21114
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nem egy sima egyenesfogazású váltó ez? Mert én nem látok semmi rendkívülit benne. 
Re: (21113)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!