timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.05.31. 23:13:34 (24374
A protechnik-es idők már elmúltak az autó életében.  
Re: (24355)
válasz erre 2008.05.31. 20:54:59 (24357
Felhasználói profil
12.87 @ 164
legjobb esetben is kb 700kg volt, ne felejtsük el , volt benne cső is. megemeltem az üvegszalas orrészét, az az eredeti felálláshoz képest saccra orrészből -10-15kg. a 6os műanyag szélvédő csak kg 3kilóval könnyebb az üveghez képest, mert elég vastag.

Ave!
megvan a döntős futamom a szamara ellen? 
Re: (24355)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.05.31. 20:46:28 (24355
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Ja.. értem. 600 kilótól tényleg karcsú lenne a 172-es célvonali (az én puntóm is tudott ennyit bruttó 1100kilóval Mosolyog Viszont a 13.1-es idő kezdetnek nem rossz.
Annyit tudok róla, hogy nagyon át van alakítva, egy csomó egyedi megoldás(tm protechnic) - sper difi, motorvezérlés (talán megasquirt?), és nagyon ki van szedve belőle minden, viszont van benne csövezés ami plusz súly. 
Re: (24340)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!