timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.05.02. 15:45:48 (3237
Én fújtam el a fotocellát, sajnálom. Nem direkt volt.

amúgy a futamot meg kellett volna ismételni. Így a logikus sztem. 
Re: (3211)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.05.02. 03:37:38 (3211
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Köszönöm ave hogy felraktad!
biztos hogy nem a lökös volt a stage-ben,mert először azzal álltam be,de utána mutogattak hogy menjek előrébb és beállítottak a kerékkel!
Az igaz hogy úgy látszik mintha elöbb emelkedne az enyém orra mint hogy zöld lesz,de akárhányszor nézem a lassítást,látni hogy a Peti a skodávan hamarabb emelkedik mint én!
Az lehet hogy a guarddal volt a bibi,mert a srác aki az időkért felelős beismerte hogy lehet szarul csinálták meg,ugyanis pont elöttünk ment a két Audi,amelyikből az egyik "elfújta" a guard-ot,ezért is állították le a döntőket mert azt kellett szerelni!!És pont az én pályámon!
Mind1,az biztos hogy nálam megint leszerepelt a tököl-féle időmérés! 
Re: (3210)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!