timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.04.15. 00:44:32 (42490
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ezzel kapcsolatba csak annyi kérdés,h az a ragasztóréteg mivel újra kell fújni és egyéb tulajdonságai miatt is gondolom kopik,azaz a gumin vagy a kocsi oldalán rakódik le?gondolom spéci anyagról van szó,remélem olyan könnyen el is távolítható...... 
Re: (42440)
 ave
válasz erre 2009.04.13. 21:47:07 (42459
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A palyasopres remek hir!

Honnan kezditek a ragacsolast?  Az aluhid magassagatol legalabb, nem?
Nagyon kivi vagyok, mennyit segit ez a technologia. 
Re: (42440)
válasz erre 2009.04.13. 16:17:48 (42447
Felhasználói profil
17.72 @ 120
Helló
A gyengébb autóknak lesz valahol máshol elkerítve sáv vagy ők is a ragacson fognak menni? Mosolyog

Üdv. Tamás 
Re: (42440)
válasz erre 2009.04.13. 15:15:10 (42446
Felhasználói profil
14.85 @ 157
Akkor csak vasárnap lesz ragacs? 
Re: (42440)
válasz erre 2009.04.13. 09:18:03 (42441
Felhasználói profil
11.80 @ 189
biztos lesznek majd féltengelytörések, és csúszó kuplungok a betapadástól Cool  
Re: (42440)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.04.13. 07:13:36 (42440
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Hogy egy kicsit feldobjam a hétvégi készülődést, a napokban leszerveztük a prszivós söprös kocsit a vasárnapi versenyhez, ezen kivül természetesen elkészült az a szerkezet amivel fújni fogjuk a ragasztót. Tehát nem látom akadályát annak, hogy vasárnap egy igen komoly pályával találkozzon az ember.
A ragasztót több rétegben fujuk fel a rajtnál és a következő 25 méteren pl 5 rétegben lesz felfujva illetve a következő 25 méter pedig 4 rétegben és igy tovább. Várhatóan 100 métert ragasztózunk le a pályán mindkét oldalon illetve a startnál + 5 métert ami szintén 5 szörös rétegben lesz. Vasárnap reggel igy fog kinézni a pálya, de természetesen vasárnap napközben 2-3 szor biztos lefujuk a pálya egészét még.
Nagyon remélem, hogy ez a sok munka a végén tizedmásodperceket vagy akár másodperceket is jelent a versenyzőknek illetve nagyobb élményt a nézöknek akik megtisztelnek minket. Soha még nem volt ilyen ragasztózás autós versenyen Magyarországon!!!! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!