timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.05.04. 19:45:32 (43503
Felhasználói profil
13.77 @ 156
M0-n miert buntettek meg? Az nem autopalya, ott sem lehet vontatni? 
Re: (43409)
 ave
válasz erre 2009.05.02. 19:40:01 (43417
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Huu, volt akkor kaland rendesen.
Tartalek ekszij: ezt en is kb. igy tanultam meg.   Azt hiszem Fertoszentmikloson, Yasec probalt nekem Sopronban talalni.
4 dugo: Jol ertem, hogy ezek mar egyesben elszalltak?   Ezt nem nagyon ertem, hogy lehet.   Rajtprogis indulas volt? 
Re: (43409)
válasz erre 2009.05.02. 17:43:09 (43411
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Gratulálok, szép eredmény!
Milyen dugó volt benne?
 
Re: (43409)
válasz erre 2009.05.02. 14:11:20 (43410
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Gratula a tegnapi napodhoz!
Megtudhatom a kis csodakamera típusát, esetleg beszerzési helyét. 
Re: (43409)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.05.02. 14:03:00 (43409
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ez elment Széles vigyor
Naszóval videón látszik, hogy erőből sikerült megfognom.
Rajtprogival indultam 4500rpm, érzésre jól megtapadt, de mivel nem tudtam milyen a pálya így fordulatokat nagyon nem néztem, fülre váltottam, és a váltások gyorsságára sem ügyeletem különösképp, ALS azért ment természetesen de csak 0,4-el.
Alakul ez.

Guminyomást beállítottam rendesen,elöl 0,69bar hidegen! mivel a korábbi 0,8 az 1 bar környékén volt gumimelegítés után, hátra meg a kölcsön kompresszorral (köszi Aknay Norbi) 2,5-ről 3,1-re nyomtam. Légszűrő elötti lámpát kiszedtem, meg a maradék holmikat a kocsiból.
Jani szerzett ellenfelet egy E39 M5 személyében, 2 személlyel bevállaltuk, úgyis meg akartam mutatni Janinak a programozás eredményét. Rajtnál kicsit elaludtam, de simán elmentünk mellette, ám 350m környékén kis durranás majd leállt a kocsi, gurulás, de még így is nyertünk.
Visszavontattak, majd vizslatás mi is a bibi.
Ékszíj elkapta a FHP kábelt ami letestelt, csomo biztit kivert, ékszíj megfordulva,remek.
Megoldottuk, de ékszíjunk nem volt. Körbekérdeztem senkinek ,Jani el kutakra sehol, semmi. Majd bemondattam a hangszórón, hogy akinek volna az könyörüljön meg rajtunk. Egy VW-s Bogártól kaptuk is, ezúton is ezer köszönet neki (Kertész Tamás vagy Péternek hívták)
Feldobtuk rá, azt gyí, elvileg minden rendben.

Közben sok időm nem volt a versenyre figyelni,de folyamatos időmérő hibára panaszkodtak sokan, meg a rengeteg motorosra. Timeslip is akadozott, de most a legkisebb gondom is nagyobb volt ezeknél.

Lassan kezdődtek is a döntők, első időm volt 2 dízel golf követett 13,7s-el. Megoldhtatlan feladat elé nem állítottak. Sima liba Mosolyog
Már elkezdtük összerakni a kocsit, lámpa a helyén, amikor szóltak, hogy van még futam, a kategóriagyőztesek még mennek egy amolyan szuperdöntőt.
Ezt már nem kellett volna eröltetni. A burnout víz is elfogyott!!!
Kukival jutottam  döntőbe, ahol nagyon befulladtam, szinte meg is  álltam. Már csak fantasztikus közönség miatt is végig akartam tolni. Hát ezt sem kellett volna. 1 közepén nagy durranás, víz bugyog a mocitető alól, motor megállt, sanyi Szomorú
Olaj,víz a földön remek. Mikorra jutok így haza?
20:30-kor indulás haza, sehol senki az utakon király, M0-n a rendőrök még megbasztak és lezavartak minket róla. íinnen már hamar a műhelybe volt a kocsi,gyorsabban jöttünk mint mentünk.
Rendőr kérdezi: Hol robbantam le? Jani: ha én azt megmondanám, akkor nagyon megbüntetne Széles vigyor Mindegy 4000ft és elismervényt is kaptunk.

Motor már szét is kapva, első körben a 4 dugó és a hf tömítés ájult el. Remélem tényleg csak ennyi.

Jah egy jó hír, elvileg nincs eltiltás, így lehet KKL-en is megfordulok majd még idén Mosolyog
Ezért meg a fantasztikus közönségért összességében nem bántam meg, hogy lementem.


 
Re: (43408)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!