timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.06.19. 11:58:42 (46106
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Ez nem helyes okfejtés.  
Re: (46095)
válasz erre 2009.06.19. 11:43:32 (46102
Felhasználói profil
10.00 @ 213
Ez hülyeség a ricsi 13 alját megy te pedig 14 alját 1mp van a két autó között.
Az összkerék előnye 0.2 tized ami a hajtásveszteség miatt fent behozható  csak kell egy kis erő még még még . 
Re: (46095)
válasz erre 2009.06.19. 11:34:55 (46097
Felhasználói profil
12.73 @ 178
Árpi, ezt már megbeszéltük! Nevezni nevezhetsz a MAN sóderszállítóval, de rajtnál nem ér kifordított kormánnyal nekirontani az ellenfélnek! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (46095)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.06.19. 11:31:46 (46095
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Bölcs volt... öreg rutinos róka a versenyzésben DE!!! tételezzünk fel 2 fullegyforma autót, uanyi Le, ugyanolyan súly, futómű minden egyezik... kivéve a hajtáslánc.. AWD Vs. FWD or RWD !!! A az AWD rajtból elmegy kb 4 5 tized seccel... ugyanolyan Le t feltételezve ezt lehetetlen felhozni oda legalább + 50-80 Le + szükséges egy olyan erős autó esetén mint a tiéd is! Kacsint
De ne féljetek... jön kutyára/kutyákra  úthenger ehehehe Széles vigyor  
Re: (46068)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!