timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.06.27. 20:36:18 (47055
Természetesen nem, épp ezért ez egy örök körforgás...
Az ember kihasznál minden kiskaput, amit lehetséges...
Mindenesetre ami nagyon füstöl az egyértelműen nem utcai.
Itt nem azt kéne nézni, hogy utcai vagy nem utcai, mert mindig lesz olyan aki mást mond.
Nagyon sokan a kojtos verdát használják közutra is és sajnos az eléggé sajnálatos.(nem látok mögötte semmit és a gyalogosokról és a biciklisekről nem is beszélve.)
Semmi bajom a dízel verdákkal, nekem is van 2, bár nem nagy teljesítményűek, de imádom őket.

Aki füstöl menjen profiba. 
Re: (47052)
válasz erre 2009.06.27. 20:26:52 (47053
Felhasználói profil
10.00 @ 213
Erről jut eszembe hogy a Kozma utcai megbeszélésen Zoli azt mondta " Minden átalakítást amit nem lehet ellenőrizni engedélyezni kell" valahogy így szólt. 
Re: (47052)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 Kau
válasz erre előzmények 2009.06.27. 20:10:36 (47052
És szerinted a gépátvételnél el lehet dönteni, hogy az adott autó azzal a turbóval jött-e ki gyárilag és azt húzták maxra, vagy már egy kicsit nagyobb került rá? Olyanról nem is szólva, ami nem látszik megbontás nélkül... 
Re: (47050)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!