timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.07.21. 15:45:47 (48620
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Helló!

A Whistlerracing csinálta, 480 Nm-t mértek rajta.
Később felhívlak, jobb lenne szóban, mert egyéb segítség is kellene.

Üdv? $ 
Re: (48618)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.07.21. 14:10:00 (48618
Felhasználói profil
11.64 @ 221
vagyok.
M30-as szinter csúszik?
Akkor az vagy nem az, vagy szarul van megcsinálva,850 nm-ig jónak kell lennie.
240 -es, és-de a v8-as is akkora , kivéve az alpinát ami 265-ös. A klasszikus 4,4-esek is 240-essel mennek. valami nem fasza. Olcsóbb lenne ha megcsináltatnád azt mint 200-ért készítenénk újat.
Ugyanis az is ez a tárcsa ill ez a szerkezet, csak a lendkerék egyedi. Tehát bizonyos vagyok benne , hogy elegendő, hacsak nem lépted át ezt a teljesítményhatárt. 
Re: (48616)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!