timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.08.26. 07:03:38 (51680
Felhasználói profil
7.01 @ 337
2 ben már épül fel illetve talán 2 ben eléri a beálitott maximumot 
Re: (51663)
 glo
válasz erre 2009.08.25. 23:45:15 (51667
Felhasználói profil
14.10 @ 174
nem olyan komplikált az... van olyan ember aki legalább ennyi mozdulatot hajt végre ahhoz hogy elinduljon a kocsi Mosolyog de egyébként pont úgy írtad ezt, mintha naponta 2X szállnál fel MIG-ekkel... Széles vigyor  
Re: (51663)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.08.25. 23:29:29 (51663
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Egy MIG-gel sztem sokka egyszerűbb a feszállás, mint az indulás a Viperral..
Hányadik sebességtől tolod a nitrót ha szabad kérdezni Zoli? 
Re: (51660)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!