timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.10.01. 09:30:08 (54881
Felhasználói profil
10.00 @ 213
A Ricsi csak ragacsos pályán tudott menni1.9-es 60-lábbal 12.7-et tartósan 12.9-et ment.
Jó lenne ha adnál egy kis varázsszert nekem nem sikerűlt még szereznem pedig vágyom rá.
A tiédre kiváncsi lettem volna sajnálom hogy nem jött össze. 
Re: (54880)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.10.01. 09:23:27 (54880
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Én sajnos idén nem tudtam megmutatni mire képes a gép 100%os állapotában, mert nem készült el Szomorú , de Ricsi is fejlődött szabályos kereteken belül! 13.1ről 12.7 re javult a BMW turbóval!! Neked pedig van még tartalék abban a G2-ben, mert valamiért a pálya második felére elfogy a füstje. Kéne bele egy walbro ac, el tud égetni többet is a 2260, pláne ha olyan "varázsszerrel mész" aminek az égéséhez kevesebb oxigén kell!!! Tudom én ezt "én a vízbűl merem ki a  zokxigént" Széles vigyor Széles vigyor Lesz ebből még 11seces autó is! Kacsint
 
Re: (54877)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!