timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.10.08. 16:43:56 (55718
Felhasználói profil
13.20 @ 166
A legdrágább LE-t a szívó gépeknél "veszed", főleg ha olyan módon kéred azt, hogy az autó még legálisan átmenjen a műszakin!
Mindent a saját berkein belül kell összehasonlítani, ha abszolútban nézed akkor az az a kategória, amikor autóvásárlás előtt állsz, és a teljesítménynövelés eleve téma! Kacsint

Nekem pl. sosem téma a Diesel, bár ésszel nézve nem rossz választás a fogyasztása miatt, de behányok a hangjától (komoly, szép diesel hangot még sosem hallottam), meg valahol egy átbaszás az egész a finompor keltéssel, meg egyéb szarokkal, ami a dieselek velejárója. (nagy koromfelhőkről most nem beszélek, legyen ez most utcai felhaszn.)

Most cserebelélek magamnak egy Ford Taunus V6-ot, 79-es és valószínűleg nem biztos hogy takarékos, de elmászkálni vele jó lesz, és hát nemrég volt egy V6-om, nagyon tetszett!
Ahogy öregszem, lassan megértem hogy mit szeretnek a V8-on! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (55693)
 glo
válasz erre 2009.10.08. 16:21:39 (55716
Felhasználói profil
14.10 @ 174
tök jó, hogy egy szívót egy turbossal hasonlítasz... tényleg korrekt... Szemforgató  
Re: (55693)
 RT_
válasz erre 2009.10.08. 15:12:08 (55694
Felhasználói profil
10.20 @ 227
Nektek dízeleseknek kisebbségi érzésetek van. ez biztos. 
Re: (55693)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.10.08. 15:06:01 (55693
Felhasználói profil
12.73 @ 178
Kollégám 400.000Ft-ot költött egy A20A Prelude-re, hogy legyen 10 extra lóereje. Cartman Ehhez képest egy turbósnál a "kilós" chip nem is olyan sok, mivel ott általában 20% fölött kapsz pacikat. Egész kifizetődőnek tűnik 600.000Ft-ot költeni egy dízelre, ha a végén 130-ból 300 ló lesz. 40000Ft/LE vs. 3530Ft /LE Széles vigyor  
Re: (55692)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!