timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.10.12. 10:17:48 (56010
Felhasználói profil
12.73 @ 178
Nincs motorszám. Nem elkopott, hanem ezekben már nincs. Amúgy volt már több kisebb-nagyobb motorproblémám, de nem blokk hibából. (Dugattyú leolvadás, hajtókar görbülés, porlasztó törés, vezérműtengely kopás.) Sosem volt még csapágyas, nem jött még ki (szerencsére) a blokk oldalán a hajtókar, nem lett még sosem "hengerfejes", nem szakadt le szelep, nem volt még gyűrűtörés. Viszont volt nem egy turbóhibám, különböző okok miatt.
Mindössze arra céloztam, hogy ezeknél a motoroknál két, két és félszeres teljesítményt is ki lehet hozni tartósan, gyári belsővel, ha sikerül rendesen összerakni a konfigot. Mosolyog
 
Re: (55741)
 glo
válasz erre 2009.10.09. 04:31:05 (55749
Felhasználói profil
14.10 @ 174
inkább hányadik motor van benne? ez a kérdés Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (55741)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.10.08. 21:56:32 (55741
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Motorszám?? Stimm még??? Ez volt a kérdés. 
Re: (55740)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!