timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.11.27. 08:57:50 (58492
Mi a bajod velem? Ha mondani akarsz valamit akkor ne célozgass mert azt úgyse akarom megérteni.
Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt Nyelvet ölt  
Re: (58462)
válasz erre 2009.11.26. 22:09:36 (58480
Felhasználói profil
10.00 @ 213
A kedvemért bemutatkoznál csak hogy kit tisztelhetünk benned.
A mérést lefényképeztem így lehet rajta mulatni , olyan mint a hullámvasút egy difimbe kerűlt a mérés .
Szerintem az időkkel  a teljesítményel nem igazán vagy tisztában kicsit utána kéne olvasni hogy lásd amiről beszélsz az megállja e a hejét.
 
Re: (58462)
válasz erre 2009.11.26. 11:29:53 (58465
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ott van K. Ricsi FWD PD-je ami 12.7et ment...
Ezek szerint mégsem lehetetlen, lehet, h Ti nem tudtok vmit....
Te amúgy mivel versenyzel mi a legjobb eredménye az általad csinált PD-knek, mert a képed azt hiszem egy youtube videóról lett bevágva.... 
Re: (58462)
válasz erre 2009.11.26. 11:13:18 (58463
Felhasználói profil
14.77 @ 157
gabi sztem a tavalyi évben teljesen a szabályok között mozgott, a diesel alapvető elvét, miszerint légfelesleggel dolgozik erősen kihasználta Széles vigyor , füstmentességről nem beszélhetünk az Ő esetében, szó sem volt itt nitroról v hasonlóról, befecskendezés volt (az sem mindig), de nem is volt tíltva, az lett finomítva, amiatt javulhatott az eredmény..
Bár sztem a VPD miatt, hiszitek vagy se , nekem is nagyon sokat hozott.....
 
Re: (58462)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.11.26. 11:04:50 (58462
Felhasználói profil
13.64 @ 172
Le fényképezed vagy be szkenneled és be linkeled az oldalra.De én arra szeretnék itt rá világítani hogy nálad valami nem stimmel,én is PD-kell foglalkozom és az országban is van még jó pár PD motor amibe minden benne van mégsem hozzák ezt a  teljesítményt,ezen felül te év közepén még 12.8 alá nem tudtál be menni ami utcai kocsitól nagyon jó sőt kiváló teljesítmény na de ezek után hogy lehetséges a 12.2 mert a PD technika idén nem fejlődött ennyit és ennél az időnél utcai kocsival 6 tizedet fejlődni nagyon nehéz  kell hozzá 50 lóerő, az amúgy is nagyon erős kocsidon a most rendelkezésre élló verseny alkatrészekkel lehetetlen az ilyen mértékű fejlődés! Ezt senki sem veszi észre vagy csak nem foglalkoznak vele? 
Re: (58356)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!