timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 glo
válasz erre 2010.03.02. 12:32:15 (60579
Felhasználói profil
14.10 @ 174
a jövőhéten meg szét fogsz gyalázni egy VTI-t, nem? mert ugye a gyáriak is 15 közepe-teteje időt szaladnak... Szemforgató  
Re: (60571)
válasz erre 2010.03.02. 12:26:15 (60578
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mondjuk mindenki ezzel jön,hogy de hát ez turbós... Persze.egy 200 lovas autónak 33mm-es keréken kell beszívnia és kb 37mm-esen kisz*rnia mindent,ami átmegy rajta Nyelvet ölt

Mivel tavaly 50ekm-t mentem vele,nem tehetem meg,hogy 12-t egyen,mint a tiéd Zokog  
Re: (60571)
válasz erre 2010.03.02. 12:23:14 (60577
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sajnos az Audi mérnökeinek szeme előtt nem egy versenyautó,hanem egy alul is rendkívül nyomatékos motor megtervezése lebegett(1750-től max nyomaték 90%-a rendelkezésre áll).Gondolod,hogy azért lett 150 lovas,mert akkoriban ennyit tudtak kihozni egy 1.8-as turbósból.Pár évvel korábban a 16v gti 139 lovas volt,úgy látszik visszafelé fejlődnek.

Szóval egy olyan turbóval,ami még egy 1.3-ast is csak visszafogna,nem lehet versenyautót építeni.Amúgy meg a könnyű autóddal nem igen lehet összehasonlítani ezt a családi limuzint.Anno az unoval jóval kisebb teljesítménnyel mentem 1mp-vel gyorsabbat. 
Re: (60571)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.03.02. 00:26:13 (60571
aha értem.deha ennyire vágod ezeket a dolgokat akkor miért ilyen"gyenge"az idöd? Kacsint
1.8 turbo?

csak azért mert a minap versenyeztem egy Corsával ami 16.1et ment és attam neki rendesen...... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
pedig nekem csak 1.6 8v 105ps a szekerem.. Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (60558)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!