timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.03.31. 00:54:51 (61097
Felhasználói profil
11.54 @ 197
nem lehet megunni sztem,de ha állandóan akarom fejleszteni kell hozzá many.lassan az enyémnél is jönnének azok a határok,hogy ha erősödnui akarok akkor száraz karter...
ezen a szinten 500-500+ ló erő körül sztem nagyon stabil tud lenni.utcán belement 9 hónap alatt kb 10ezer km.ha versenyre megyek én is állandóan fosok hogy nehogy ez meg az legyen.
a hondához még mindig elvagyok látva elég sok pótalkatrésszel akár mi is van.és lehet abba fognék bele komolyabban ha ugy döntök ,hogy ez megy.de az tuti ,hogy ilyen utcai kocsit abból sztem nem hozok össze... 
Re: (61092)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.03.30. 23:48:24 (61092
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Meguntad? 
Re: (61091)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!