timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.04.15. 23:07:13 (61571
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Naja, kétezerrel már dúúúrva lehet száguldaniiii! 
Re: (61550)
válasz erre 2010.04.15. 17:47:21 (61555
Felhasználói profil
18.45 @ 115
"2kilo felett már olyan mindegy mivel mész"

Az Audiba 240-nél a világra sincs gondom, de a motoron hiába bújok a magasított plexi mögé a szél úgy rugdossa a fejem, mintha focilabda lenne, most már értem miért edzenek az F1ben is nyakra, a G erőkön kívül a szél is megtalál Széles vigyor Nyelvet ölt
 
Re: (61550)
válasz erre 2010.04.15. 16:46:34 (61551
Felhasználói profil
12.73 @ 178
Azért ez ennyire nem igaz. Egy protectoros bőrruha (már, ha nem sortban és izomtrikóban nyomod strandpacskerrel Széles vigyor ) nem ér fel egy kasznival amiben vannak gyűrődési zónák és légzacsik. Mosolyog    
Re: (61550)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.04.15. 16:12:19 (61550
amugy meg 2kilo felett már olyan mindegy mivel mész,kocsival magy mocival.ha ott baj van akkor már senki-semmi nem ment meg...... Komor  
Re: (61549)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!