timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.04. 20:56:36 (62075
Felhasználói profil
9.31 @ 236
ennek a blokknak a 2-es hengere valamikor hüvelyezve lett ezért nem csináltuk már meg régebben mert kezdhettem volna az egészet előről 
Re: (62070)
válasz erre 2010.05.04. 20:52:41 (62074
Felhasználói profil
18.45 @ 115
nagy kompressziós 1.3 turbo uno-nál nekünk is a tűzkarikás blokk lett a megoldás, azóta nincs is rá panasz, nekünk Győrben csinálták, az is valahol 15-20e környékén volt asszem, mondjuk ennek már 2 éve. 
Re: (62070)
válasz erre 2010.05.04. 19:54:57 (62072
Felhasználói profil
9.78 @ 238
mennyibe fáj egy ilyen??? 
Re: (62070)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.04. 18:56:47 (62070
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Okosat nem, de talán egy tűzkarikás blokk segítene.
Hirtelen nem is tudok olyat aki m20-al 600ps-körül  ilyen tömítéssel menne.Szerintem ez valami Magyar specialitás.
10-közepe-alja-alatti időt pedig nem is emléxem, hogy  láttam volna a világháló  bugyraiban  bekarikázás nélküli m20-tól.  
Re: (62067)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!