timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.10. 11:13:05 (62179
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Debrecenbe kéne menni,
Pulykakakast kéne venni... Kacsint Széles vigyor

Jönnöd kell, ugye ezt tudod?! 
Re: (62143)
válasz erre 2010.05.07. 00:12:35 (62145
részvét 
Re: (62143)
 ave
válasz erre 2010.05.06. 23:08:30 (62144
Felhasználói profil
12.88 @ 175
ejej...  :/ 
Re: (62143)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.06. 20:17:31 (62143
Felhasználói profil
12.87 @ 164
gondoltam 3.fokozatban kielőzök egy suzukit, aztán a fordulattal előjött az erő is és kitört a segge kb 70-80-nál, amit próbáltam korrigálni, piruett, árok túloldalán lévő betontuskónak neki, kocsi a baloldalára dőlt, merőlegesen az árokra.
persze nem voltam bekötve, mert minek az, de hála a versenyülésnek, karcolás nélkül megúsztam, senkiben és semmiben nem tettem kárt. azért izgultam, hogy rendőr ne jöjjön arra:-)
a jobbhátsó ajtón másztam ki, aztán akik megálltak segíteni, visszaborítottuk az autót. az akksiról leszakadt a +, így azonnal leállt a motor. akárkit állítottunk meg, senkinél sem volt kötél, hogy kihúzzuk az autó elejét az árokból (az orra fennakadt az árok túlsó partján, az autó alja pedig a másik oldalon.)
simán beindítottam, majd az emberek segítségével rükiben kihuzattam magam.

a szélvédőtől előre elég siralmas volt a látvány, de pont úgy találtam el tuskót, hogy se a felnik, se hűtő nem sérült. az autó jobbeleje kapta az ütést, így 4cm-t rogyott az eleje, oldalirányban is vagy 3centit. ezek után nehezebb volt irányítani, de még simán elközlekedtem vele így is.

ma leszedtük a sérült elemeket, kihuzattuk, helyrepofoztuk az elejét, de elég komoly sérülések keletkeztek. úgy néz ki a futómű nem sérült meg komolyan.
holnap kikalapáljuk a kasznielemeket, már amennyire lehetséges.
sajnos szép már nem lesz az autó 
Re: (62134)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!