timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.12. 07:17:29 (62272
Felhasználói profil
13.40 @ 166
IDŐEREDMÉNYEK MIKOR LESZNEK FENT AZ OLDALON? 
Re: (62254)
válasz erre 2010.05.12. 06:53:40 (62269
Felhasználói profil
13.40 @ 166
NAGYON JÓ ÖTLET!! REMÉLEM MEG IS VALÓSUL. Kacsint  
Re: (62254)
válasz erre 2010.05.11. 17:15:50 (62264
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Jó ötlet Tibi. 
Re: (62254)
 ave
válasz erre 2010.05.11. 17:05:47 (62263
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem a ketnapos beosztas jo megoldasnak tunik.
Ha ennyire nepszeru lett a rendezveny az autosok koreben, es ezt meg is akarod tartani, akkor muszaj lenne valtoztatni.

Az, hogy a motorosok nem depozhatnak a fuvon...  Gondolom az autok sem a fuvon depoznak.
Ertheto, hogy kenyelmes a rajtvonalhoz kozel depozni, es ezt a jogot biztos nehez megvonni a joviszony megtartasa mellett.
Nehez dolog, tudom, mert eleve a palya tuloldara atmenni nezonek se egyszeru.

De celszeru lenne tok uresen tartani a rajtvonal mogotti reszt, idealisan valahogy igy, boklaszo gyalogosoktol mentesen.
(De szerintem Lachazan is mar megvan az az ures ter, ami kell, kelloen elzarva a nezoktol/gyalogosoktol)
 
Re: (62254)
válasz erre 2010.05.11. 16:08:54 (62255
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Ugysem tudtok mindenkinek eleget tenni,a lehetőségekhez képest fasza a rendezvény. Tényleg elég béna a depó, sok autó tolong,de hát ez van,nincs több aszfalt.
A fűre tényleg nem tudtak volna a motorosok állni,úgy át volt ázva hogy majd elsüllyedt volna a stenderdjük..
Nekem ami veszélyesnek tűnik,hogy amikor a visszatérők áthajtanak a teherautó után stage meg a Kaldy kocsija közötti részen,rengeteg gyalogos lézeng ott,ezt valahogy rendezni kéne..nem figyelnek a nézők hogy jön valaki esetleg kicsit gyorsabban mint kéne..
 
Re: (62254)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.05.11. 15:59:54 (62254
Fertőszentmiklós!
Motoros fórumokon ugyan ezeket írják a motorosok, mint ti autósok, hogy kevés az idő az edzésekre. Képtelenség eleget tenni mindkét "fél" számára, hogy mindenkinek megfelelő legyen a verseny! Fél óra motoros edzés utána egy óra autós edzés, idáig megoldásnak tűnt, de most hogy ilyen sok volt a nevező, már tényleg nem volt jó, ez mi is láttuk.
Következő kétnapos (Június 19-20) versenyünkre már megtaláltuk a megoldást.
-Szombat reggel 9.00-tól csak motorosok mennek egész délután 16.00-óráig.
-Utána egész este meg éjjel 02.00-ig csak autósok mennek folyamatosan.
-Vasárnap délelőtt egy órás motoros kvalifikáció 10-11-ig.
-13.00-kor pedig motoros döntő. (Ami kb fél órás).
Úgy hogy vasárnap is összességében az autósoké lesz.
Remélem ezzel így eleget teszünk minden motorosnak, autósnak és nézőnek is. Nekünk mindenki egyformán fontos.
Sajnos a motorosokat nem tudjuk a füves részre rakni, mert sáros gumival életveszélyes elrajtolni, gondolom ez érthető mindenkinek aki már látott motort!
Ha valakinek bármilyen ötlete van, írja le nyugodtan és próbálunk megoldást találni mindenre. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!