timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2010.06.27. 12:23:11 (63566
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Valoban, es meg nem is nagyon nyirna a nagy nyomatek a hajtast.
 
Re: (63540)
válasz erre 2010.06.27. 11:47:15 (63543
Felhasználói profil
7.01 @ 337
vagy a másik véglet egy sima V8 500-700 Le + 300-500 Le nitro :-)) 
Re: (63540)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.27. 11:44:25 (63540
Felhasználói profil
13.19 @ 167
Tényleg nem is kell 2.0
Elég egy 1,3-as turbós 13B wankel moci! Mosolyog
550 lovat stabilan tudsz olcsón és könnyen. ráadásul kicsi és könnyű.
Poloba ideális. Mosolyog  
Re: (63515)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!