timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2010.07.19. 16:09:07 (64122
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez csak azert fordulhat elo, mert nem jo ember kezeben van a gomb.    Ezt is mondom egy ideje, remelem elobb utobb csak lesz foganatja, foleg, ha nem egyedul mondom.
Tokolon se csinaljak jol, mert latni, mikor nyomja es lehet arra is rajtolni, de legalabb garantalt, hogy olyan ember indit, aki kepben van, hogy lehet-e mar, kell-e mar rajtoltatni.
Tokolon a starter az, aki all kozepen a ket auto kozott.  A vilagon egyebkent mindenhol ott kell all, mert a lakokocsibol nem lehet latni, ha epp egy biciklis gordul a palyara. (Fertoszentmikloson volt ilyen, ha jol emlekszem)

Naszoval a starter nem tud elmenni kavezni, hisz o hivja/allitja be az autokat is. 
Re: (64119)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.19. 14:32:38 (64119
Felhasználói profil
9.78 @ 238
elő 
Re: (64116)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!