timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.30. 20:07:39 (65933
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Ok! Bocs, de a nevedet tényleg soxor hallottam. B-vel kezdődik, és urus a vége Mosolyog , vagy mellé lőttem? Pironkodik  
Re: (65929)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.08.30. 20:00:52 (65929
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Én még régebben b10-ben próbáltam ki magam. Egy ideig szépen fejlődött a motor, feljutottam vele a 4-edik helyig. Aztán egy idő után hiába terveztünk és csináltattunk újabb és újabb dolgokat a motorhoz, sehogy sem akart fejlődni és úgy gondoltam hogy itt az a pont ahol abba kell hagyni, mert kis ccm-es motor ide- vagy oda, ha azt a swiftre költeném már GTI szív dobogna benne, késő bánat Mosolyog Egy ideig élt a versenyszellem, azért is kacsintgatok a 4 kerékkel való versenyzés felé.
Amúgy eredményhirdetésnél sajna nem hangzott el a nevem mert tényleg csak a 4-edik helyig jutottam, döntőbe viszont hívtak jó sokszor, már az is elismerés volt Mosolyog  
Re: (65928)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!