timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.11. 22:43:18 (66575
Ennyi! F1 Pityesz a nyerő! 
Re: (66566)
válasz erre 2010.09.11. 22:22:52 (66570
Koszonjuk Emese Nyelvet ölt

Ezek szerint,csak Zoltan feje utan kell kamatot fizetni Cool  
Re: (66566)
válasz erre 2010.09.11. 21:52:45 (66567
rendben Zoli Széles vigyor  
Re: (66566)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.11. 21:50:49 (66566
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Maradjunk a tényeknél a kék autó ment 9.7 ami nálam elfogadott és a 3 futam után darabokra esett, pisti ment 9.3 és sok 9.5 és 3 éve ugyan azon motorral. Tőlem lehet jobb tunner bárki és nem nagyon érdekel, hogy ki a jobb, de azt hiszem a tényekkel nem kell vitatkozni.
Amúgy pedig az AMP csapatról csak annyit, hogy maghatározó része volt a Magyar gyorsulásban a maga idejében, mindenki az AMP audikat akarta legyőzni, mert Ők voltak a leggyorsabbak éveken keresztül ( így köztük én is ) , de a jelenlegi Magyar audi rekordot F1 Pisti tartja aki gyorsabb most, mint eddig valaha mért AMP autó. 
Re: (66564)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!