timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.27. 07:03:07 (67216
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A saját autóm futamközti dolgait leírom, a Morris dolgait 100%-ig nem ismerem, de hasonló:

- Víz-váltó hűtés 80 Celsius fok alá - váltó 130 fok mikor visszaérek
- akku töltés (hiába van generátorom, negyedét pótolja csak)
- üzemanyag ellenőrzés- 2 futamonként tankolás
- palack súlymérés - ki-beszerelés-légtelenítés
- palack fűtés - minimum 15 perc
- hátsó guminyomás ellenőrzés
- üzemanyagnyomás ellenőrzés 2 rendszeren
- nitro felpörgéspróba
- gyertya ellenőrzés, 8 db ki-beszerelés 2 futamonként csere
- autó eleje -hátulja fel-leszerelés
- AFR adatok visszanézése, fuvókázás és nyomásállítás szükség szerint, időjárás függvénye
- olajszintek ellenőrzése
- válaszolás hülye kérdésekre

Ebből a kapkodásban nekem egy biztosíték vissza tétele kimaradt és elveszítettem a futamot.
Gondolkodom egy check listán.

A Csabinak napközben műszaki gondjai is voltak, fuvóka dugulás, kontakthiba, ez még visz időt, és őrli az idegeket.

A Thy a burnoutban állt egy percet, majd 15-20s-ig stagelt míg a Csabi már bent állt és hűlt a gumija, melegedett az autója, fogyott a villanya.
Mikor ezt felhozta nekik, az volt a válasz, hogy ez benne van a versenyzésben.
 
Re: (67209)
 ave
válasz erre 2010.09.26. 23:36:30 (67211
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Visszahuzas?   Szvsz. ha megteheti, megteszi.        A Minort mondjuk nem ismerem, csak feltetelezem, hogy van hutoje, szoval alapjaraton siman vissza kellene tudna jonni.
A csoroson is inkabb csak show volt szerintem.       (Vagy tevedek, nem ez lenne az elso alkalom)


Ok nelkul fogni percekig a palyat egy visszahuzas miatt, na az aztan inkorrekt mindenkivel szemben.
Tudom, kussolni a legcelszerubb.      Foleg, hogy engem mar nem idegesit az orakig elhuzodo donto, de azert eleg jol emlekszem, igy el tudom kepzelni. 
Re: (67209)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.26. 22:29:10 (67209
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Nem kérdőjeleztem meg semmit, hanem megkérdeztem az érintetteket, hogy miért vagy ez a nagyobb pausa a futamok közt, mikor másoknak megy ez e- nélkül is.
Ha figyeltél volna, akkor nincs semmiféle felkészités, csak pihentetik a technikát.

Amatőrség nem amatőrség, tényleg szar volt tegnap végigvárni az egész nap és x millió kategória futam után a Superfinalban a Minort.
Hideg volt, fújt a szél, sötét volt már, az összes többi versenyző ott volt időben és sok tájékoztatás sem volt a nézőközönség felé, hogy ki-mit kért a rendezőktől, milyen szünet van éppen. Csak azt látod, hogy 10 perc alatt húzzák vissza, majd mégegyszer ennyit van csak úgy a depoban.

Utána meg 10-15sec-es stagelésen "problémázni",  úgy hogy mikor mikrofont adnak neki,  külön kiemeli milyen inkorrekt csapa a VTG?

Az hogy minek állt be 2x-ra is elsőnek a stage-be, ha ez vele ekkora kitolás volt, az nem érdekes.

 
Re: (67201)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!