timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.28. 21:26:29 (67459
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Macera a  ki-be pakolás! Mosolyog
A te súlyodhoz kell is a kipakolás. Széles vigyor
Tény hogy jól megy, gyári Astra gsi sem megy jobban! Cool
33 Ló körüli különbség van közöttünk meg 360kg! Az idődet elnézve ez reális is!
Sajnos már az éven nem tudok menni versenyre, majd a tavaszon talán tudok én is faragni az időn. A progit sem tudtam még átnézni,főleg hogy fokolást is raktam a vezérlésbe(talán hétvégén)  LSD sem került még be a váltóba, kerék méret is változott....a tavaszon már tényleg összehozunk egy kis párbajt.. Kacsint
 
Re: (67443)
válasz erre 2010.09.28. 20:35:37 (67448
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Akkor most mondom a tényeket neked barátom! Széles vigyor Az Én 1.4 D4D m papíron 950kg volt... anno versenyre kipakoltam a hátsó üléssort...ami tényleg 2db baszottnagy csavar hátul...és annyi.. már villogott az üzemanyagszintmérő...mikor mentem méretne a MÉH telepre....és nélkülem 950Kg ot mutatott.....és akkor hol van a teletank és hol van a hátsó üléssor?  Én is meglepődtem rajta! Érdemes ráálni a méh telepen...bácsinak adsz 200Ft to...leméri pikk pakk! ;-)  
Re: (67443)
válasz erre 2010.09.28. 20:16:31 (67445
Felhasználói profil
15.01 @ 149
grat
Kacsint  
Re: (67443)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.28. 20:01:09 (67443
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Az autó forgalmiban 930kg (így összerakva nem volt mérve soha). Lemezig ki lett szedve minden, ajtókárpit sem volt benne. 1 darab üléssel. Valamint készült egy csomiajtó polikarbonátból, ami 8 kg körül van (gyári 20 körül). Én volnék 103 kg és ezért írtunk annó 1040-et. Most velem együtt 950 volt. A pakolást befejeztem, mert mindkét irányba kb 6 órás meló volt. Eddig csak a hátsó üléssort, illetve a jobb1-et szedtem ki versenyekre. Ez 8 csavart jelent összesen. A motor 110 lóerősnek lett mérve (gyári, még sosem volt megbontva), ez dragtimes.com-on ki is jön szépen. 
Re: (67422)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!