timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.03. 09:55:16 (67644
Felhasználói profil
15.97 @ 139
E85-el mérted?
A gyújtásgondod a táblában keresendő, vagy más jellegű gond van-volt?
 
Re: (67547)
válasz erre 2010.10.01. 21:38:29 (67559
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Te méretted már korábban is ugye? Hasonló adat volt? Mintha ilyenre emlékeznék. Cartman  
Re: (67547)
válasz erre 2010.10.01. 20:46:09 (67552
Kemény volt ez a mai nap, brutál volt a két GTR, meg mindegyik... Sajna a tiedről pont lemaradtam...

Elképesztő, hogy 400 ló alatt egyáltalán, de 450 alatt se nagyon volt senki, no meg a csemege...

Pont azt beszélem asszonnyal, hogy a 400 lovas RS2-vel mikor aláztunk utcán 5 éve, a picsába se lennénk Hö?

Kemény. 
Re: (67547)
válasz erre 2010.10.01. 19:08:59 (67548
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Brutális! 600 ló 5100 rpm-nél Széles vigyor  
Re: (67547)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 RT_
válasz erre 2010.10.01. 18:30:45 (67547
Felhasználói profil
10.20 @ 227



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!