timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2010.10.02. 23:26:14 (67629
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igen, 418kg, ahogy most volt.   Piszok konnyu volt feltolni a trelerre is.   (Ahhoz kepest, hogy sikon milyen nehez tolni)
En igazabol azt irigylem tole, hogy az 95%-ban sajat maga csinalta, a csovaztol a karbon testen keresztul a szivocsot, futomuvet, mindent.   Orulnek, ha ilyen ugyes lennek. 
Re: (67625)
válasz erre 2010.10.02. 22:43:11 (67626
Felhasználói profil
10.97 @ 200
mindenesetre baszott könnyű a teljesítményhez képest.Sajnos amit láttam futamot,valami gond volt a 3.-al...

Yah nekem csak a motor váltó nyom szerintem  150 kilót... 
Re: (67625)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.02. 22:38:46 (67625
Felhasználói profil
14.93 @ 153
A faszi meg fórhándredéjgtín-t mondott, amikor feltoltak ketten Ave-val kezzel a trelerre. A hangosba aki bemondta talan felreertette a szot, nem hallotta az n betut a szo vegrerol, az pont eleg

Vmi hutoventit mondott meg most hirtelen nem tudom miket amik kb 20-25kg-k rajta osszesen, de 100kg biztos nemvannak, mert ezeket leszedve mar trihándred-s sulyt mondott.  
Re: (67623)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!