timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.07. 20:04:22 (68105
Felhasználói profil
11.79 @ 198
Azért ne legyél olyan büszke a 3. helyedre, hisz pontszámban bőven előtted voltunk. Csak sajnos elkerülte figyelmünket a nevünk mellett szereplő csillag. Naivan úgy gondoltuk, hogy a versenyenként befizetett napi licenc egyenértékű az éves licenccel. Sajnos tévedtünk, pedig mi is nagyon sokat dolgoztunk ez évben és sajnáljuk, hogy a rendezőség részéről a versenyeken senki nem hívta fel erre a figyelmünket. 
Re: (68100)
válasz erre 2010.10.07. 19:33:14 (68104
Kösd fel a gatyád 2011-ben! Széles vigyor Látnod kellett volna azt az evo8-ast ami kint volt szombaton! Mosolyog 10.7 Még szárny sem volt rajta! Széles vigyor  
Re: (68100)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.07. 17:42:59 (68100
Felhasználói profil
10.01 @ 219
2010-es záróbeszéd :-)

Köszönet az MNASZ OB 3. helyemért (ha minden igaz akkor ki vagyok írva 3.-nak....) az első versenyre kölcsönadott Mitsuért DCS-nek.
A második-harmadik OB versenyért Bulijoenak és a TDIExtreme csapatnak a sok segítségért és a felejthetetlen emlékekért, nameg hogy teljesíthettem európa leggyorsabb dízel autójával és nem is mentem rosszul.

Nagyon gyászos év volt ez a fehér evóm szempontjából mert a kis rohadék nem volt hajlandó rajthozállni.Volt hogy verseny előtt 1 héttel pusztult el minden, tört főtengely, hajtókar, blokk.
Volt hogy ezt kijavítva eltört a váltóm versenyre menet, utána a turbóm....stb.

Ehhez képest a 2010-es idényt fényezi a Polo-s élmény, superfinal technikailag "csak" második helye, aminek úgy örülök mintha nyertem volna, 2 kerekezhettem is vele, megfordulhattam kicsit egy másik csapatban ahol befogadtak és folyamatosan javulni is tudtam.Köszönet az őszinte segítségért ami alapján gyors tudtam lenni vele, a váltási, rajtolási technikai ismereteknek, a gondos övbekötéseknek....
Így gyorsultam már első kerekessel (gti-m, 406-om,RC-m), összkerékkel(mitsu), hátsókerékkel (Polo, kicsi Viper de az élményfutam volt annó).
Én teljesen elégedett vagyok, nem is mertem volna gondolni amikor elkezdtem, hogy ennyi élmény és siker, adrenalin, emlék tulajdonosa leszek pár év alatt

A következő években ameddig az evó így marad megyek majd pár versenyen az élmény miatt.Ha egyszer sikerül akkor az 500-600 ló környéki mitsu motorunkat belefaragjuk majd valami könnyű kasztniba egyszer csak a 9 miatt....de anyagilag úgy tűnik ez biztos nem 2011.

2011-ben esetleg szeretnék 10-est menni.Most újra megy az autóm.3076 helyett egy GT35R lett ráépítve, E85-el.

Azaz a 11.3-omról szeretnél becsúszni 10 tetejére jövőre, hogy kicsit fejlődjek megint.
Utána meg ki tudja, majd lesz valami :-D

Így hirtelen ennyit szerettem volna leírni.

Örülök hogy európai szinten is elismert kezelt-ragasztós pályánk van.Fontos a fejlődés.Gratulálok a komplett Dragracing csapatnak, mindenkinek aki hozzátesz a versenyekhez. 
Re: (68099)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!