timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2010.10.08. 21:30:23 (68212
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Marpedig csak a kerekteljesitmenyt tudjak merni, szoval ha nincs megcsuszas, akkor az annyi kell legyen, amennyit a kek vonal mutat.
Az 8000-tol nem nott, de nem is esett, szerintem szuper.

En ~220 WHP-t mondanek elmeleti sikon a szamokbol, ettol vegulis nincs tul nagy elteres, szoval lehet ez a 210 teljesen realisnak tunik. 
Re: (68207)
válasz erre 2010.10.08. 21:06:33 (68209
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nincsenek ezek időközönként bekalibrálva? 
Re: (68207)
válasz erre 2010.10.08. 21:04:45 (68208
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Nekem spec, reálisat mértek, mondjuk nekem gyenge az autóm Széles vigyor  
Re: (68207)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.08. 21:03:09 (68207
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ezen a padon minden autónak irreálisan kicsi kerék teljesítményt mérnek. 
Re: (68201)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!