timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.18. 23:24:17 (68658
Felhasználói profil
11.54 @ 197
tavaly meglett szavazva,hogy stroker street.ezévben le lett szavazva jövőre ujra szavazzuk meg és talán streetbe lenne megint egy jó kis kategória Mosolyog
max rt ha kijön megint agyon vág mindenkit Mosolyog
én utolsó versenyen a 11.6-al 10-12ként jutottam be ap4-be Mosolyog
streetbe jó csata lehetett volna.
én többször lent voltam balatonon az audival nyáron. mászkálok vele amikor tudok.jelen állás szerint nem tudtam "komolyan" venni ezt az évet.
tökölön meccseltem néha jókat.lacházán csak időt tudtam max nézni... Kacsint
 
Re: (68584)
válasz erre 2010.10.18. 21:22:24 (68633
Felhasználói profil
10.00 @ 213
Én nem tudom haogy a többiek hogy vannak ezzel, de sajnos mi akik utcán is járogatunk az autóval de már erősen tuningoltak vagyunk, igazából nem nagyon férünk be sehova esélyesként ami profi.

-Sokan értik amit mondasz (írsz) de én át is érzem hiszen én is hasonló cipőben járok.

Azaz mivel nem férek be profiba normális helyre az utcán is menő autómmal ezért vagy teljesen használhatalanná kellene tennem utcai közlekedésre és szétkönnyíteni, vagy nem fejleszteni és amatőrben menni.

-Tőlem még ezt is el akarják venni , hogy amatőrbe (strytbe ) indúlhassak!
Hát legyen meg az örömük : max 1 versenyzővel kevesebb lesz.
Ilyen ez a pop szakma. 
Re: (68584)
válasz erre 2010.10.18. 10:06:01 (68586
Felhasználói profil
10.72 @ 207
realitást nézve, nem tudnád olyan könnyű kasztniba rakni a mostani motord, hogy ténylegesen esélyes legyél Ap4-ben az első 3 helyre
8-ba talán beférnél, de ott utána csak abban bízhatnál, hogy a tied stabilabb 
Re: (68584)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.18. 09:28:02 (68584
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én nem tudom haogy a többiek hogy vannak ezzel, de sajnos mi akik utcán is járogatunk az autóval de már erősen tuningoltak vagyunk, igazából nem nagyon férünk be sehova esélyesként ami profi.

És ez nem gond, csak épp gondolkoztam a jövőről.
Ap4-be múltkor 10.4-el lehetett bejutni 8-as fára... upsz :-)
Megy ott mindenki 2100 felett akárki aki oda való és totális célgépek.Ezzel sincs gond.

De streetbe meg természetesen beférek és ott küzdhetek az elején, néha még amikor gyengébb a komplett mezőny bejuthatok a superfinalba is ha szerencsém van majd a 4-be jutásért kieshetek.

Azaz mivel nem férek be profiba normális helyre az utcán is menő autómmal ezért vagy teljesen használhatalanná kellene tennem utcai közlekedésre és szétkönnyíteni, vagy nem fejleszteni és amatőrben menni.

Nem tudom más pl RT,Boti, Porschesok, GTR-esek hogy gondolják ezt, de valahogy pont kategória köztiek vagyunk ha szeretnénk is valamit elérni.

Na mindegy.Ezen gondolkoztam és nem tudom a megoldást, de nem áldoznám fel az autót profi stádiumra.Szeretek végigversenyezni egy teljes 8-as fát, de AP4-be kb esélyem sem lesz, akkor meg S5, de oda meg picit erősek vagyunk.Ráadásul ott csak kb én mehetek meg akiknek ugyanaz van a kocsba mint forgalmiban.... zsákutca.

Hát passz, de jót beszélgettem magammal.

Majd kialakul mi lesz. 
Re: (68583)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!