timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2010.10.20. 16:26:17 (68748
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gondolom a tarolasi koltsegeket egy szep kerek 0-nak szamolod. 
Re: (68747)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.20. 16:18:47 (68747
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Pontosan rámutatnék.
No, itt hibáznak az emberek.
Mi az a szkeptikus megfogalmazás, hogy spóroltam 2-3 milliót??????
Egy nagy túrót spóroltál. Csak  nem fizettél ki. Hogy az ugyanaz?
Mihez képest? Hogy tételeibe is ért annyit, vagy többet? Akár bontva.
Azon buktál, hogy egy Barkas kaszniba csináltad.
Ha ezt úgy csinálod meg, hogy kívülről nem látszik egy sláger autón, akkor lehet, hogy már a sokadikat gyártanád, akár külföldre, bármilyen célra.


Ez a modern fogyasztói társadalom rákfenéje, hogy komoly embereknek is kirabolja az agyát,
hogy elvesznek az értékek, elveszik az ember maga.

Ne haragudj, hogy ilyet mondok  de kár volt eladni 800-ért, már csak tartásból sem adtam volna oda, legfőképp ha nem kenyérre kellett.
Annyiért adnak egy rozsda-törés mentes e30-as , gyári fényű kasznit.





 
Re: (68746)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!