timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.23. 12:15:07 (68885
Felhasználói profil
12.53 @ 180
az 1,6-os honda motor is valami 1590ccm,nem haladja meg a 1600ccm-et.utolagos turbositásnál AS2+1 kategoria feljebb, tehát AS3-ba kerül.az szivoba AS2,de turboval emel 1 kategoriát.
akkor Holakovsky a turbo hondával jo helyen volt szeptember 11-én és a magyar honda is.mi sem értettük hogy miért vannak AS3-ban.
1600ccm feletti + turbo az AS3,+ emel 1 kategoriát AS4-be.és akkor a RENAULT 1,8 turbo volt rossz helyre téve egész évben.az már AS4 lett volna. 
Re: (68880)
válasz erre 2010.10.23. 12:04:02 (68882
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az igaz ,hogy eddig egy 1.5 honda +turbó nagy falat lenne 2.0 szívónak! Így már érthető a +2 kategória. 
Re: (68880)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.23. 11:57:57 (68880
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Akkor 2-vel nagyobb? AS2-ből AS4-be?  Ez nem sok? 
Re: (68874)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!