timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.23. 21:51:21 (68982
Felhasználói profil
7.01 @ 337
""""Ma tudtam meg, hogy kik a bizottság tagjai, akiken ez az egész múlik, és akik ránk húzták a szivatót...ezek ugyanazok az emberek, akikhez mindig odamentünk  a versenyeken pacsizni és jópofizni.""""

senki nem húzta rátok a szívatót és ezek az emberek dolgoznak a magyar drag sportért és szabadidejükben szabályokat alkotnak ötletelnek és tesznek azért, hogy jobb legyen mindenkinek, kéretik több tiszteletet ezeknek az embereknek.

amúgy pedig a mai nap éppen ezek az emberek látva a problémát megoldást kerestek, és következő verzió jutott eszünkbe:

Szivo

as1 0-1100
as2 1100-1550
as3 1550-2500
as4 2500-3800
as5 3800 felett
as6 diesel ( itt engedélyezett a turbó )

feltöltött ( turbós, kompreszoros, nitrós ):

   0-1000 ig bemegy a as2 be
   1000-1450 bemegy az as3

asf 1   1450-2200 külön feltöltött kat
asf 2   2200-3800 külön feltöltött kat
asf 3   3800 felett feltöltött kat

az összkerekes kat megszűnik, viszont az összkerék streetben a feltöltött katokba katot emel.

amennyiben egy benzines autóban változtatva van a hajtás vagy nem volt olyan motorral szerelve , de a forgalmiba be van jegyezve a motor, minden esetben a ccm szerinti feltöltött kategóriába kerül, az összkerék kategóriát emel itt is
amennyibe egy diesel autóban változtatva van a hajtás vagy nem volt olyan motorral szerelve , de a forgalmiba be van jegyezve a motor, minden esetben a ccm szerinti feltöltött kategóriába kerül, az összkerék itt nem kategória emelő.

Természetesen akár szívó akár feltöltött street katokba meg kell felelni minden eddigi street szabálynak

mielőtt ismét valaki megsértődne, ez a jelenleg a általunk vélt legjobb verzió, de nem kizárt, hogy akár van ennél jobb is.
 
Re: (68963)
válasz erre 2010.10.23. 20:07:04 (68964
Felhasználói profil
15.01 @ 149
köszi az infót Dühös  
Re: (68963)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.23. 20:00:59 (68963
Most látom csak, amit írtál...azt hiszem, félreérted többekkel egyetemben az egészet...a single power adder annyit jelent, hogy 1 féle feltöltést alkalmazhat a versenyző, azzal együtt, hogy a széria és utólagosan beépített között nem tesz különbséget. Tehát, ha  az autóm gyárilag turbós, arra már nem tehetek nitrót...ha utólagosan turbós, akkor sem. Tehát mindenki választ 1-et és azzal indul a megfelelő, már a feltöltés miatt emelt street kat-ban, feltéve, ha a többi szabálynak megfelel.  Akinek TD motorja van, az nem tehet rá más feltöltést (power adder) . A power adder igazából a nitro, turbo és kompresszor szentháromságot jelenti, és nem diszkriminál a 3 között (viszont sok helyen kezdveznek a nitro-nak, mert az nem tesz lehetővé akkora teljesítménynövelést, mint a másik 2) Igazából az eddig a nitro-t sújtó diszkrimiatív szabályozást kellene megszüntetni.  Semmi értelme, és igazságtalan...már régóta lobbizunk miatta, eredmény nélkül. Ma tudtam meg, hogy kik a bizottság tagjai, akiken ez az egész múlik, és akik ránk húzták a szivatót...ezek ugyanazok az emberek, akikhez mindig odamentünk  a versenyeken pacsizni és jópofizni.   
Re: (68917)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!