timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.25. 19:03:01 (69125
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Idő alapján? Mondjuk a 14sec kategória,hasonló autók mennek,valaki viszont többet fektet be (pénzt,munkát,időt),és belefut a 13-ba.Átkategorizálják,és máris komolyabb autók között kell helytállnia,csak azért,mert jobb a többi hasonló autónál.Így kulloghat az utolsó helyeken.

Szerintem ez így nem megoldás.Mindenképp ccm,feltöltés és hajtás szerint kell kategorizálni.
Anno volt bracket race,nem volt szerintem nagy sikere. 
Re: (69108)
válasz erre 2010.10.25. 17:20:12 (69116
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Streetet ha nekem kéne.........

Azt hittem, ezt csak én gondolom így..... Cartman  
Re: (69108)
válasz erre 2010.10.25. 16:12:32 (69110
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Abban szerintem semmi különös nincsen,h RT autója évek óta a leggyorsabb lábon érkező és minden nap használt street autó...ez azt jelenti,h nem lehetetlen és szegény gyerekek sem olyan sokan vannak ilyen körben,h ne lehetne megcsinálni mégis csak neki van 10es utcauja.. 
Re: (69108)
 RT_
válasz erre 2010.10.25. 15:13:44 (69109
Felhasználói profil
10.20 @ 227
Jólvan , én elfogadom amit mondasz, hisz mint írtad mindenkinek másra jár az agya, úgyhogy nem is szövöm tovább a dolgot. Annyit jegyeznék meg csak a félreértések elkerülése végett, hogy a nitro egyenlőre nem üzemel 4000' felett sajnos. Mielőtt kombinálás lenne belőle. És ezt nem kifejezetten Neked címzem, csak is általánosságban írom 
Re: (69108)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.25. 15:05:41 (69108
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mint írtam szerintem nem ez a cél, hogy a lehető legtöbb street kategóriát gyártsuk, bízvan abban úgy majd sokan jönnek, mert mindenki megtalálhatja a kedvére valót, mert most ez a terv

de ha már PdGabit kirakjuk a street dízel katból, mert ő ugye sokkal gyorsabb és emiatt nem jönnek a kategóriájába a többi dízel, akkor az sem igazságos, hogy a nitrós géped (sima turbóval is verhetetlen szinte) megy a többi tuningolt evo-val , S2-vel szerintem

Nem látok bele ebbe a street légkörbe, mi az ami vonzó, azok után hogy gyakorlatilag ellenfeled nincs a streetnél, ugyanúgy milliókat öltél bele, és tényleg csak a bódéban van a különbség.
De ezt neked(tek) kell tudni, mi az amiért te(és még többen) ennyire ragaszkodtok a streethez.

Sajnos kicsi az esély, hogy rövid időn belül teli legyenek a kategóriák, de ne nekem legyen igazam.

Streetet ha nekem kéne (de szerencsére nem nekem kell ) akkor biztosan idő alapján kategorizálnám, és akkor tényleg az azonos tudású kocsik mennének együtt, hajtástól független.
10-es idővel meg csak profiban lehetne indulni. 
Re: (69103)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!