timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.12.02. 23:52:31 (69450
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Te most a hivatalos feszültséggerjesztö vagy itt, vagy csak egyszerüen az antivacarin mellékhatása, hogy nem látod, hogy melyik osztályra vonatkozó szabályok között szerepel az adott mondat(rész)?

A forgalmis autóról meg annyit, hogy szerintem láttam elég sok forgalmis autót széles e honban - nem csak gyorsulási versenyen -, ahol a fejlesztések az autó különbözö egységein nincsenek teljes összhangban.
Mert más dolog egy Németországban TÜV geprüft Gemballa GTR vagy egy 9FF Porsche, meg megint más a magyarországi tolós vizsgán átsegített bármilyen fejlesztett autó. Az utóbbi akkor sem hivatalos, ha valóban megfelelö alkatrészekböl, rendesen megcsinálva készül és pusztán a helyi l(t)ehetetlenség miatt nem lehet rá "támogatás" nélkül vizsgát szerezni. De csak nagyon kevés mögött áll valójában tervezett építési tudomány, ami mindent figyelembe vett. De ne erölködj, senki nem kényszerít rá.

Viszont ha valakinek ne adj' Isten valami baja lesz amiatt, mert az autó a menetteljesítményeihez mérten minimális biztonsági elemekkel sincs felvértezve, akkor elöször minket , a gépátvételen dolgozókat vesznek elö, utána a verseny igazgatóját, és én nem szeretnék azért 2-5 évet a sitten lebzselni, mert te vagy bárki más spórolni szeretett volna 100-200e forintot. A te autódat, amíg streetben mész vele és a borulás/ütközés/akármi miatt bajod lesz, visszairányítom oda, ahol müszaki vizsgával ellátták, és ott majd annak kell elszámolnia, hogy miért is van ezen vizsga így, vagy minek felel meg az adott kérdéskörben. Végeredményben meg egy adott balesetnél mégiscsak a bentülöt védik meg ezek a berendezések. Inkább örüljünk, hogy eddig nem történt olyan esemény, ahol egy ilyennek bizonyítania kellett volna szükségességét.

Egyébként elmondom, hogy az én autómba most készült el a teljesen homológ komplett bukókeret a FIA 2010-es szabálykönyvének megfelelő anyagokból és kialakítással, hivatalos dokumentációval, gépkönyvezésre készen, kiegészítve egy első nyúlvánnyal, ami a két első tornyot és a futómü elsö, alsó kitámasztási pontját is merevíti. Az egész ÁFÁS számlával, 180e forint. Ja, és a tömege 58 kg.

Harmadrészt pedig nem tudom feltünt-e, de évröl-évre jönnek be a "megszorító" biztonsági intézkedések. Pontosan azért ilyen lépésekben, hogy ne kelljen mindenkinek egyben 1 milliót rákölteni a biztonságra. Ugyanakkor ha már elindultunk a hhivatalos sport útján, akkor ehhez fel kell nöni, és idövel el kell oda jutni, ahol a többi szakág - és FIA szinten a gyorsulás is - tart. 
Re: (69425)
 ave
válasz erre 2010.12.02. 01:02:15 (69427
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Csak attol, hogy forgalmija van, meg nem lehet 600 loeros egy EVO.    (de nem kizart persze mindketto meglete)

Ketsegtelen, hogy a 11mp-nel gyorsabb gyari autokat ez rosszul erinti.   Gondolom oket a 130 km/h-s autopalya limit is rosszul erinti.

Az autosport mar csak ilyen, hulye biztonsagi szabalyok amik neha-neha esetleg ernek valamit.
Szerintem ezek a szabalyok nem jokedvbol, es nem kibaszasbol szuletnek. 
Re: (69425)
válasz erre 2010.12.02. 00:06:53 (69426
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Bár végül is csak nekem spóroltok hogy ne kelljen széthegyezni az autót.
Jó.Legyen AS8.
Tökmindegy. 
Re: (69425)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.12.02. 00:01:23 (69425
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Már megint túl okos volt valaki....

GTR,Porsche, Evó,....biztos kurvára van értelme csövezni....

A 402 méteren 11,0 másodpercnél ( 201métern 6,8 s) gyorsabb autóknál, vagy olyan vázszerkezeti könnyítéseket alkalmazó autóknál, melynél a gépátvétel úgy ítéli meg, bukókeret beépítése kötelező!

Ez a ne fejlesszen senki lófaszt sem és az épp gyorsabbak is fejlesszenek vissza téma...
Forgalmis autónál ez pont felesleges, hiszen ahol megkapta az engedélyt utcára ott minden körülményben engedélyezve lett az autó...ha 300-al megy ha 9 secet gyorsul....stb...

Ilyen baromságot megint...

Na mindegy, majd nem erőlködünk....pont szét fogja szarni mindenki az autóját megint emiatt....utána meg rendőr nézegeti hogy mi a szar van az autóban?..... 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!