timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.12.13. 09:04:38 (69601
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Azt amúgy is át kellene papírozni...műszaki vizsgára kell vinni..mert azért a rendőrbácsi is baszogatni fogja ám.....ugye, hogy ugye? Széles vigyor  
Re: (69598)
válasz erre 2010.12.13. 08:14:16 (69599
Felhasználói profil
7.01 @ 337
és miért nem lehet beíratni a forgalmiba ezeket a motorcseréket ?????????????????
 
Re: (69598)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.12.13. 06:55:29 (69598
Felhasználói profil
15.23 @ 149
Mondok példát amire szerintem Pelyvi gondol.
Honda CRX-ben van 130LE-s 1.6-os. D16A8 és D16A9 a motorkód. A két motor között ha jól tudom, akkor csak annyi a különbség, hogy egyikben van katalizátor, a másikban nincs. Ha valakinek mondjuk kipurcan a D16A8 motor és berak helyette egy D16A9-et de nem jegyezteti be a forgalmiba, akkor ugye már csak profiban indulhatna.
Vagy ott a 90-91-es Civic/CRX i-VT aminek a kódja B16A1 és 150LE. Ilyet már keveset találni. Helyette sokan a Vti motorját rakják be ami meg B16A2.
Lehet full gyári az autó, de ugye a motorkód miatt mégsem indulhatna streetben. 
Re: (69593)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!