timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.12.15. 15:48:33 (69624
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Éppen ezt mondom,hogy aki SF-t akar nyerni, áldozzon, és vegye fel a kesztyűt adott esetben a 8000 V8 nitroval vagy a 1000Le 2500ccm-mel.. Mosolyog  
Re: (69621)
válasz erre 2010.12.15. 14:52:52 (69622
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Én is úgy gondolom!!! A superfinal és az összetett bajnoki helyezések a leggyorsabb és legstabilabb gépek versenye legyen!!!

Ha ebbe a döntőbe éppen 9 el lehet bekerülni....és valaki ide akar jutni... akkor építsen 9es gépet! Széles vigyor Ennyi...
Én szeretem nézni a superfinalt....az ottmaradók nagyrésze összecsődül .....  
Re: (69621)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2010.12.15. 14:01:40 (69621
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>egy abszolút bajnoki cím a leggyorsabb+legmegbízhatóbbról kell hogy szóljon

Ez automatikus, ha a leggyorsabbat dijazzuk.
Akinek szetesik a dontoig, vagy a dontoben, az nem lesz osszetett bajnok.

Csak ki ne zarjatok mar a V8-as celgepeket az osszetett cim versenyebol. 
Re: (69618)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!