timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.01.05. 21:47:31 (69720
Felhasználói profil
10.00 @ 213
Köszönöm a pontosítást így érthetöbb.
A felvetésem a ccm emelésről arra irányúlt hogy a széria (Golf 5, Passat B7 Alfa 1.9 JTD.........)
Nem akarnak versenyezni a maguk 140 pacijával az összkerekes Evokkal így szerintem el sem jönnek. 
Re: (69708)
válasz erre 2011.01.05. 21:19:50 (69717
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Akkor ez az jelenti,h PD Spindler Józsi is profiban fog menni?
Remélem jól értelmezem, mert ugye nem eredeti hajtás meg motor nem csak a Józsi,hanem a Gabi kocsijában sincsen...
Akkor go profi, azaz sisak és akkor már kipakolni is lehet...? 
Re: (69708)
válasz erre 2011.01.05. 19:50:42 (69715
Tudom nem lehet mindenkinek jó! Így Spindler Józsinak sem ebben az évben.Tavaly másnak nem volt jó.
Nem akarom támadni a szabályokat félre ne értsd Zoli!
Az üzlet az üzlet!
 
Re: (69708)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.01.04. 05:49:31 (69708
Felhasználói profil
7.01 @ 337
"""Zoli azt szeretném tudni hogy a megváltoztatott motorizáltság alatti kategóriában nem tesztek külömbséget a papirozott és a nem papírozott között?""""

- Amennyiben az autó valamilyen szempontból nem felel meg a forgalmi engedélyében szereplő adatoknak, úgy vagy teszt, vagy a profi kategória megfelelő osztályába kell besorolni

A papir nélküli autók csak teszt és profi kategóriában indulhatnak.


""""Az AS9 kategória azért nem világos mert nincs benne hogy a "megváltozott motorizáltságúak" nem mehetnek ott.""""

Szerintem nem kell bele, de beleirtam


Autó Diesel

Ide tartozó autók: Minden 2 vagy 4 ütemű, soros, V vagy boxer elrendezésű Diesel üzemű, négy kerékkel rendelkező autó, melyek 2 vagy 4 kerék hajtásúak, és motorja szívó vagy feltöltővel turbó, kompresszor szerelt. Ebben a kategóriában megváltozott motorizáltságú autók nem indulhatnak.
Üzemanyaga csak kereskedelmi forgalomban kapható lehet –gázolaj, biodízel
JELÖLÉSE:
AS9


"""Az AS6,7,8 kategóriákban 1990ccm-nél huzzátok meg a határt igy a Golf 5 ,B7 passat ami 1968ccm az AS8-ba megy a 2200ccm feletti benzinesekkel (EVOK) és akkor még nem beszéltünk az egyébb márkákról pl Alfa JTD 1910ccm.
Szerintem a ccm határt is feljebb kéne itt tolni.""""


Ide tartozó autók: Minden 2 vagy 4 ütemű, soros, V vagy boxer elrendezésű vagy Wankel, négy kerékkel rendelkező autó, melyek 2 kerék hajtásúak és motorja 2200 ccm feletti feltöltött benzines vagy 4 kerék hajtásúak és motorja 1600 ccm feletti feltöltött benzines vagy 1900 ccm feletti, módosított motorizáltságú dízel
Üzemanyaga csak kereskedelmi forgalomban kapható lehet – benzin, E85, versenybenzin, gázolaj, biodízel


JELÖLÉSE:
A8

Itt ne felejtsük el, hogy a dieseleknek engedjük a 4 kerék hajtást

""""A streetben engedélyezitek a nitró használatát de a dízelek ha használni akarják akkor profiba kell menniük és a benzines szívó, turbós motoroknak miért nem ?""""

Turbódízel autók esetében egyéb hajtóanyag-befecskendezés (víz, methanol, nitro) a lökettérfogatnak és hajtási módnak megfelelő profi benzines kategóriába sorolását eredményezi. Amennyiben a gázolaj mellett további két hajtóanyagot használ (pl. methanol és nitro), úgy az AP4 kategóriába sorolandó

A nitrót és bármely feltöltést csak egy azaz 1 darab lehet stretben kivétel a gyárilag 2 feltöltéssel kijövő autók, tehát ha egy szivó diese nitrózik az ugyan ott marad, de ha egy turbóval felszerelt diesel nitrózik akkor kategória váltás van, azaz go to profi.

Olvasd át újra a szabályrendszer ezen részét mert kicsit pontositottam.

Még egy dolgot biztosan pontositanunk kell a szabályrendszeren az pedig a megváltozott motorizáltságú autó fogalma.

Nagy vonalakban minden olyan autó amiben gyárilag nem volt ilyen hajtás vagy motort cseréltek és a berakott motor nem volt gyártva abban az autóban még akkor is ha be van papirozva

 
Re: (69707)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!