timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.15. 14:15:18 (70865
Felhasználói profil
10.97 @ 200
1,5 bar a cél.Valamit kell csinálni a váltóval.Azért sikerült ilyen jól a sebesség,mert 3. limiteren betoltam.Először 168 sikerült,feljebb raktam a limitert,így meglett a 175.Ha szúrni kell egy 4-et is,akkor már nem jó ez az elosztás: 50 100 170 220 280@7000.

Most 7300 lett a limit. 
Re: (70864)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.05.15. 14:05:46 (70864
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Zsír! Akkor haladsz rendesen  vele... szépen komótosan, de rendben lesz a vas!  Van olyan kontakt, aki gyárt torsent.. ha esetleg érdekel... A 175ös célvonali már igen szép... nekem a legjobb célvonalim 177 178 volt tavaly... szóval az erő már megvan a gépben, pláne ha felhúzod még vagy 3 4 tized bart a nyomást! Széles vigyor  
Re: (70862)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!